Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

sobota, 18. september 2010

Full circle or...

...not so full.

Sometimes is better, circle not to be so full, so perfect. Than I still have a chance to fill it, re le make it, re- do it and every time put a little me in it. I like this little changes, that make everyday life nicer.

How about you? Do you like things like they are or you like to change them  a bit?


4 komentarji:

  1. Wow, your photos are so beautiful! I also just figured out how to translate the page so am even more excited to look through your blog. I got your email and am thrilled you want to join in the ACoLab!
    I am sorry you are having a problem using the "Submit Here" button which should bring you to my email address... you can use anikatoro@gmail.com
    Thanks and I look forward to seeing more of your work...really pretty photos...
    Anika

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi zdi, da postajavm vedno bolj taka, da imam rada stalnice ;) Ampak drobne spremembe pa vsekakor ohranjam, kajti drugače bi bilo res preveč monotono.

    OdgovoriIzbriši
  3. kako ja ovo nisam koemntirala?:)
    Odlično i jako interesantno, bravo!!!

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails