Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

petek, 16. julij 2010

Velika zabava in DINOvabilo

Nekoč smo imeli zabavo in zabave. Brez načrtovanja in posebnih priprav. Te zabave so bile uspešne in predvsem zabavne. A bili smo mlajši, brez večjih obveznosti in brez navite budilke, ki bi zjutraj zvonila.

Tudi danes ne potrebujem budilke, ker imam dva otroka, ki zjutraj več kot zvonita. Imam obveznosti. Stvari so se spremenile, dnevi so drugačni, jaz sem odrasla. Nekaj pa je kljub vsemu ostalo nespremenjeno.
Želja po zabavi. Zabavi s tistimi dvajsetletniki, ki to več niso. Tistimi, ki so morali odrasti, ki imajo obveznosti tako kot jaz in živijo z malimi kuštravimi budilkami.

Zabava s prijatelji.

Danes samo želja po zabavi ni dovolj, da bi se dogajanje zgodilo. Potrebno sesti, razmisliti, načrtovati. Lahko je preprosto, kot kupovanje ovijalnega papirja ali težavno, kot izbiranje ustreznega rojstnodnevnega darila.

Ko po vsem načrtovanju nastopi dan in se prijatelji začnejo zbirat, ugotovim, da to ni  več vsakoletna zabava z rojstnodnevnim izgovorom. Že zdavnaj je prerasla te okvirje. Zdaj je to zabava za naše otroke in ozgovor za odrasle, da se vsako leto vsaj enkrat vidimo.

Kako združiti oboje?
Z veliko željo po druženju in videnju znanih obrazov na kupu in seveda s premišljenim načrtovanjem.

Letos poteka že 10. takšno druženje, piknik s prijatelji, ki ga organizirava z našim hišnim samcem. Iz začetnih dvajset odraslih vključno z nama in mojimi starši, ki so nama vedno pomagali pri peki in pripravi hrane, se jih je do letos nabralo med 50 in 60 plus 25 otrok. Hmmmm?!! To je res številka, ko takole pogledam. In vse skupaj je treba združit v nek paket z začetkom in koncem.

Po desetih letih smo se glede organizacije že marsikaj naučili in zdaj ne bi bil več problem niti organizirat zabavo za koga drugega :)).

Tudi letos bo v avgustu potekalo takšno druženje, pod milim nebom, s šotori, klopmi in mizami, pečenjem, zelenjavo, sladkarijami izpod prstov naše mame, nogometom za starše, krstom v bližnjem potoku za novince in dogodivščinami za otroke.
Vabila so bila poslana v tem tednu (vedno najmanj en mesec prej) kar po mailu, za otroke pa letos posebej po navadni pošti, ker si je naš mladiček (ki je prišel na svet na mamin rojstni dan) omislil za 4. rojstni dan dinozavrsko zabavo.
Pa smo šli ustvarjat. Veliko je bilo idej za vabila. Uporabili pa smo bolj personalizirano (ali kako se že reče):
- nekoč je na tablo s kredo napisal svoje ime; jaz sem to seveda ovekovečila s fotoaparatom
- posnetek sem obdelala s sličicami in dodala napis ZAVER, tako je nastala podlaga za vabilo
- napis smo natisnili in kopirali


- podlago z besedilom sem prilepila na trši papir (šeleshamer), zrezan v oval, ki sede v klasično  malo
  ovojnico
- rob, prehod sem obdelala z akrilno modelirno pasto in štampiljko dinozavrsko stopinjo




- iz šelshamerja sem izrezala še en oval, na katerega sem prilepila natiskano besedilo vabila
- oba dela sta povezana z vrvico, na kateri je obesek z odtisom dinozavra (to je otrokova vstopnica na
   zabavo)


Kjer sta  bila povabljena dva iz iste družine ( brata, brat in sestra, sestri), sem dodala dve vrvici in 2 obeska.


Tukaj pa prilagam (pilagojeno) besedilo vabila na takšno dinozavrsko zabavo, da ga lahko še kdo izmed vas uporabi. 




O ovojnicah pa toliko:
malo smo jih obdelali blazinicami za senčenje in poštempljali z dinozavri. To je bilo super delo za našega slavljenca. V kuverto pa smo poleg vabila priložili tudi na 6x6 cm formatu zbrane vse sličice(obrazi) povabljencev -malih dino raziskovalcev.

6 komentarjev:

  1. uUAUU kako domiselno.Super! Lepo praznovanje vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem sedaj prebrala to in prejšnjo objavo in vsa čast, da priredite takšen piknik v takem obsegu. Sama sicer nima otrok in niti ne vem popolnoma kakšne vse priprave potegne s seboj, ampak glede na to, da mi je stresno že pripraviti malo večji piknik za odrasle, bi imela s tem verjetno velike težave :) Občudujem vaju in verjamem, da se imate vedno lepo in ta vabila so zelo domiselna in super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Hali, da si se oglasila. Pozdrav.

    Vladka, piknik ni taka grozna reč. Vse je v tajmingu, nekaj pa dajo izkušnje. Popolnoma se pa stresa ne moreš nikoli znebit. Podobno kot trema pred nastopom:))
    Uživaj vikend.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, jaz ne prenesem 'kupljenih' zabav! Takele home-made so zakon, čeprav je treba vložiti nekaj truda. Je pa potem toliko bolj cenjena zabava (tako slavljenca kot obiskovalcev). Fajn ideja (sploh za fante) in špasen tekst na vabilu. Mi je všeč, da ni čisto klasičen.
    To se boste (ali ste se) odlično zabavali!

    OdgovoriIzbriši
  5. ajmeeee, koja dobra i luda ideja! odlično! obavezno moram nešto slično i ja napraviti, prvom prilikom. Hvala ti što si podijelila s nama soju super ludu ideju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Creatissimo.Zabava še pride.

    Željka,ako ti koristi ili inspirira, ti samo naprijed.:)

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails