DINO namizna imena


Priprave na dinozavrsko zabavo se nadaljujejo.
Tokrat z imeni otrok, povabljencev. Imena ne označujejo sedežnega reda ali kaj podobnega, temveč jih v našem primeru uporabljam za označevanje kozarcev.
Iz izkušenj vem, da se kozarci na piknikih, kjer je dosti ljudi, hitro pomešajo. Seveda lahko tudi počijo. To ne velja  samo za otroke, ampak tudi  za odrasle. Vedno je treba imeti  nekaj kozarcev na rezervi.


Lani sem izdelala zmajčke iz mos gumija, ki so se nataknili na slamico in je bilo na njih napisano ime otroka. Staršem nisem namenila takšnih označb. :) Smo imeli kar alkoholni flomaster pri roki.

Letos sem se odločila za pokrovčke, ki se barvno ujemajo tudi z vabili, ki so jih otroci dobili po pošti.
Pokrovčki so izdelani iz tršega papirja, obdelani z modelirno pasto, štampiljko dinozavrove stopinje in malo črnega pigmenta. Na zgornjo stran pokrova je pritrjena dinozavrova glava, ki sem jo morala sam skicirat (med vsemi knjigami, ki jih prenesejo mladičkove police, ni bilo primernega dinozavrskega junaka :)). Glava je bila sprva pritrjena z obojestranskim lepilnim trakom. Ker je kazala znake odstopanja, smo jo morali pritrditi še s spenjačem. Zdaj nam zagotovo ne pobegne.


Na dinozavru oz. dinozavrski glavi je napisano ime otroka. Večina povabljenih otrok še ne zna brat, znajo pa zato njihovi straši, ki so naših piknikih vedno zraven in aktivni.



Za dinozavrsko glavo z imenom je z luknjačem narejena luknja za slamico. Luknja je malo manjša od slamice, tako gre slamica trdno stoji v pokrovčku. Pokrovček ne pomika gor in dol, ampak stoji na višini, ki sem jo nastavila na začetku.
Pokrovčki nimajo samo namena označbe kozarcev. Zelo preprosto preprečijo čebelicam, osam in podobnim sladkosnedim žuželkam padec v sladek napitek. Tako se bomo izognili marsikateri nevšečnosti, ki jo bi jo lahko tovrstne žuželke povzročile pri mizi.


Upam, da bodo otrokom všeč.

Lani so imeli otroci zmajčkasta imena okoli vratu. Ker so nekateri med njimi bili že šolarji, sem nekako predvidevala, da bo za njih to preotročje. Pa sem se uštela. Tako ponosno so jih nosili in tisti, ki jih še niso dobili, so me hodili cukat za rokav in prosit za svoje ime.
Lahko si predstavljate moj presrečen, presenečen obraz :))))))

In kaj sem se naučila?
Vsakdo se veseli drobnih presenečenj in darilc, čeprav so to samo imena, ki so narejena posebej za njih. Tudi odrasli, ki smo v resnici samo veliki otroci.

Komentarji

  1. Odlična ideja, fotke, sve mi se jako sviđa!
    Bravo draga, pusa s Paga!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo Hrandica, znova ena odlična ideja in izvedba. Super in praktično.

    OdgovoriIzbriši
  3. interesting and intriguishing sho0ts, dearest
    about the nickname...I wrote to a person..hahahhahahah--she knows it....
    every time i come here i will leave with my soul...very happy..congrats

    OdgovoriIzbriši
  4. Grace, the sweetest comment ever:))))) Now, my soul is very happy.:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave