Mirno morje

Komentarji

  1. Ajme koje prekrasne fotografije :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa fotografija, deluje opuštajuće :D. Posebno me očaravaju ovi beli oblaci koji kao da mirišu na neku svežinu :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. very nice shot...love the clouds, the scene...congrats

    OdgovoriIzbriši
  4. Si me sedaj spomnila da bi bilo čudovito, da si dam na ekran nekaj morskega. Bom lažje dočakala pravo morje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti Zondra :))

    Drago mi je, da se ti svidjaju fotografije Sandra Z.Pozdrav. :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Lenka, baš zbog oblaka, koji vise, ko vrhnje, mi je fotografija najviše pri srcu. Pozdravv :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Dear Grace, it's an honor to have a comment like this from you. Thanks:))))

    OdgovoriIzbriši
  8. No, Vladuška, preseneti nas z morsko preobleko :))
    Lepo se imej.

    OdgovoriIzbriši
  9. predobra fotka,predobra:)).....a i smokvica mi je draga:))....
    pusa:).........

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful and varied texture and contrast. Well done.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave