Zares na morje


Odštevanja je konec. Popoldan zapakiram še računalnik in gora prtljage je pripravljena na enourno zlaganje v avto.:) Potem spat čim prej, ker odrinemo že okoli dveh zjutraj. Cesta bo polna, "germani" začnejo s počitnicami, nas pa čaka osem ur vožnje do Slovenije, do doma. In potem.... potem objemanje s slovenčki, objemanje z družino, s prijatelji, s sosedi...iiiiiiiiiiiiiii, luštno bo.
Po objemanju in lupčkanju v Sloveniji, pa hop na jadransko obalo, k hrvaškim sosedom. Tudi tam bo nekaj objemanja in lupčkanja :)). Juhej!!


Potem pa morje, sonček, ribice, vsi na kupu... Pa tudi, če ne bo sonca. Tukaj na severu sem se navadila tudi takšnih dni. Na začetku sem se še pritoževala in se brezvoljno premikala po stanovanju, zdaj vem, da so takšni dnevi idealni za ustvarjanje.
In če bodo takšni dnevi na morju...ni straha za slabo voljo. Bodo pa sprehodi, izleti v neznano, fotič bo pel in peli bodo naši mladički.

 Mogoče bomo celo kaj ustvarjali. :)
Zdaj pa hitim k selekciji papirja, barv, žic, perlic, vrvic in čopičev. To zahteva celega človeka (hi, hi) in veliko časa.


Dragi moji obiskovalci(ke), preden se poslovim za en mesec, vam podarjam razglednice mojega prihajajočega oddiha. Vzemite tisto, ki vam je nabolj všeč.

Se beremo spet septembra. Ostanite ustvarjalni(e).

Komentarji

  1. I tvoj je godišnji gotov kao i moj:)
    Fotke su mrak!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Uživajte na počitnicah, jaz pa se bom tolažila s tvojimi razglednicami še 14 dni, potem pa hitro za teboj na pot. Se bereva septembra.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, Zondrica, moj godišnji tek počinje:)))))

    Vladuška, se bereva:))Uživaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. beautiful photos...
    I will go to Africa, in september.

    take care

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you,Grace.Take care you too.

    OdgovoriIzbriši
  6. these photos are sooo beautiful ♥

    http://stellaeyre@hotmail.com/

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Uživaj na moru,stvaraj i sve skupa poslikaj,a kad se vratiš,navrati do mog bloga po nagradu!
    http://strasilo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Uživaj na morju. Fotke so čudovite, po njih bi morali narediti razglednice (:

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave