Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

torek, 23. oktober 2012

5. cART UMETNIŠKI SEJEM/ 5. CREATIV FAIR

Pa sem se spet napotila v Celje k Osrednji knjižnici. Bil je sonček, veter, mraz....Mislim, da sem doživela kar štiri letne čase v enem dopoldnevu. Stojnica je bila postavljena na mestu vetrovnega udara :)), ki me je do 11. ure prepihal do kosti in v nekem trenutku prevrnil del stojnice s Srečnolonicami. Seveda sem ob glasnem aaaaaaaaa...., ki je zadonel okrog mene z nasmeškom na obrazu pobrala sličice in okvirčke, ter jih nazaj postavila na svoje mesto. Ja, se zgodi. Srečnolonice so preživele, okvirčki ne čisto vsi. 

This saturday I was on my way to Celje, art fair. I think I had four seasons in one day. My table was on a windy place. 


Da bi bil jesenski cART še bolj jesenski, sem s seboj prikotalila nekaj majhnih buč in eno Srečnolonasto velikanko.

I had some pumpkins with me and they brought nice fall feeling into this fair.







Bilo je ekstra luštno in smo že v pričakovanju meseca Novembra, predmiklavževega sejma, 3 soboto v mesecu.

Hvala vsem, ki ste Srečnolonicam podarili nasmeh. So ga z veseljem vrnile :).

P.S.: Vesela, da sem spoznala nekaj podobno mislečih in pozitivnih dušic.


I had a very nice time and I'm already excited for november fair, on the third saturday in month.
I'm also so happy that I met some wonderful creative people this saturday.

7 komentarjev:

  1. + eno dušo, ki je bila brez digitalca :))

    Fino je bilo kramljati, kot vedno. In, kot vedno, se vidimo next time.

    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. :-( za okvirčke
    Spet si zelo luštne srečnolonice naredila. A srečnolonasta buča pa je za znoret dobra!

    OdgovoriIzbriši
  3. Buča s srečnolonico - res odlična ideja. Kaj vse se ti ne spomniš?

    OdgovoriIzbriši
  4. Buča je res fantastična, super ideja!
    Slikce pa tako zelo cart :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Super lepo stojnicosi imela in se bolj super te je bilo spoznat. :)
    Veter pa je bil pri tebi res nenormalen. Jazsem se prav lepo soncila. :)
    Lp

    p.s.: kako si resila z mojo soimenjakinjo?

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja, da si zraven prinesla tako lepo okrašeno bučo. Mi je pa žel za tvoje Srečnolonice, da so zapadle v tak vihar, ki jih je pometal na tla. Res upam, da se enkrat srečamo na kakšnem takšnem sejmu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja z bučo za popestritev stojnice. Škoda, da smo bili v soboto v časovni stiski - sicer bi se sigurno kaj oglasila.

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails