Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

sreda, 23. junij 2010

Poletje na balkonu


Ja, če ga ne čutim v sebi, ne vidim na nebu in ne slišim v školjki, ga vsaj voham na svojem balkonu.

Samo za intermezzo -tole pišem obuta v volnene nogavice in v flis jakno... kako dolgo še..?

Če zebe še koga, naj ga tale slikica pogreje. Upam :))

3 komentarji:

  1. Kot bi nam zakurila pečko. Te barve sončnega zahoda in cvetoča sivka predvidevam. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je tvoj blog interesantan šaren,veseo...
    Za svakog ima ponešto.
    A ja sam se tek sad prijavila kao tvoj sljedbenik, ne nam kako mi je to promaklo?:)
    Ali odsad te pratim, veliki pozdrav iz sunčane Rijeke!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti Zondra na posjeti. Baš mi je drago, da si našla nešto za sebe.:-)

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails