Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

torek, 09. november 2010

Voščilnice 2010

Warm Christmas card for cold winter.

Tople božično novoletne voščilnice za hladno zimo.




It takes so long to do one card. I think I'll make smaller ones. :))

Tako dolgo traja izdelava ene voščilnice, da bom najbrž delala kar manjše variante.:)) Takšne, ki pašejo na darila.

8 komentarjev:

  1. Odlična ideja i vrlo vrijedan ručni rad!!!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo originalna ideja! Bravo. Super so. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, si mislim, da je veliko dela s takimi voščilnicami! Jaz bi izgubila živce, čeprav bi si želela kakšno tako, dobro ogreto voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo, kar cele kvačkane, ja to pa je res ideja. Verjamem pa, da ti vzame ogromno časa. Tudi sama sem se v večini letos odločila za bolj mini variante :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pohvale vredno, takoj bi jo imela/prejela...
    ma truda pa je tudi tolk vloženega.
    Kolk si pridna...
    jaz sem pred leti delala voščilnice iz svilenih robčkov: narisala motiv, pobarvala izrezala prilepila v paspartu in odposlala - prejemniki jih niso nikdar prejeli .. zatorej ker vsaka šola nekaj stene: vložim bistvno manj truda v to

    OdgovoriIzbriši
  6. na mom blogu te čeka nagrada....

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful result though! It looks wonderful, but I can imagine many hours of work!

    OdgovoriIzbriši
  8. not sure what your posts say but I absolutely love all your photographs!

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails