Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

petek, 12. november 2010

Postcards







Have a nice weekend.

Imejte nadvse krasen konec tedna.

13 komentarjev:

  1. Fantastične fotografije!!!
    Još samo u pozadini nedostaje muzika od Olivera.

    Pusa i prekrasan vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohhhh kako so krasne tele tvoje razglednice. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno, tokrat ujeto poletje. Si me spomnila, da sem se tudi jaz nekaj trudila s fotkanjem na morju in še sploh nisem uspela obdelat fotk. Si me inspirirala, da to naredim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo, mojstrica si.Prav vse so mi všeč, v vsako si ujela nekaj posebnega. Lep vikend tudi tebi in tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotografija sa kanapom deluje kao neki zamršeni životni put pun nade i stremljenja ka boljem sutra, jako mi se dopada!

    OdgovoriIzbriši
  6. tvoje su fotografije melem za dušu i nekako me potiču na razmišljanje....
    catch you dream je predivna:)))....ali sviđa mi se i tvoja duhovitost koja se iščitava iz naslova npr. druga fotografija make life simple.....
    uživam na u tvojim postovima:))....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  7. Uuuuu, vidim da lahko komentiram...:) Sem se že pred časom nekaj trudila pa ni šlo....:)

    Kakorkoli....zadnja mi je zelo všeč. Vse, vsebina, kadriranje in obdelava! :)

    Lep dan želim....

    OdgovoriIzbriši
  8. These are so wonderful - I'd love a set!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja bih ovo u velikom formatu pa na zid.Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ah, morje. Kako bi se prileglo. Ta zadnja fotka pa vzbuja še malo romantike in pomirja mojo trenutno polno-zasedeno glavo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Divne fotografije! Lijep pozdrav, Lilly :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Fotografije so čudovite! Kdor zna, pač zna!

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails