PTIČJA HIŠICA


Prišel je čas, da začnemo hranit ptičke, da poskrbimo za njihove prazne trebuščke, jih preskrbimo za zimo.

V eni od nizkocenovnih trgovin sem naletela na tole leseno hišico ob kateri sem imela hiter brain storming.


To je fotografija embalaže, ki prikazuje originalno hišico, ker sem samo hišico pred obdelavo pozabila fotografirati. Ko sem imela enkrat čopič v rokah, se mi ga ni več dalo zamenjati za fotoaparat.:)

Hišica se mi je na koncu zdela tako romantična, da sem jo morala fotografirat kar v spalnici.



Potem pa je šla hišica na balkon, kjer so jo siničke obiskale že po nekaj minutah. le kako zavohajo hrano? :))


Več hand made izdelkov si lahko ob sredah ogledate tukaj.

Kaj pa vi? Ste že poskrbeli za ptičice?

Komentarji

  1. Prekrasna i elegantna kućica za ptice,vjerujem da će mali stanovnici biti zadovoljni i sretni.
    A fotke su prekrasne!

    Velika pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. Ja, moj se je potrudil in jo sam naredil. Sva sicer poskusno natrosila malo semen, da sva videla, če bo kaj odziva, pa je kar nekaj časa trajalo. Zdaj pa čakava na sneg, pravijo, da dokler si lahko ptičke same najdejo hrano, jih ljudje naj ne bi hranili. Ko pa je sneg, pa le.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Sandra.

    Vladka, ja res je treba čakat, da ptičke obubožajo s svojo črvičkasto in muhasto hrano. A tukaj je tako zelo mrzlo in zmrznjeno zjutraj in ponoči, da sem raje kar malo nastavila.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. jao, ja još nisam nahranila svoje ptičice u dvorištu, ali kada sam vidjela tvoju prekrasnu kućicu, odmah sam dobila želju da krenem u akciju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi, Hi, Hi Željka. Jedva čekam tvoje radove.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna hranilica:), kao iz nekog časopisa tipa kuća sa stilom :))).

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiii kako je luštna, vidiš eno takšno še morma poiskat, imam na drugi strani hiše še en prost hheljček , zdaj ko so šle rožice stran :-) Drugače pa ja, smo že nasuli semena in siničke so prav pridne.Prvo leto, ko smo imel ihiško jih ni bilo veliko, zdaj so ap takoj prišle.Luštno jih je opazovati!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti na komplimentu Lenka :)).

    Hali, res je luštno opazovat siničke. Dokler jih vrabci ne preženejo :(. Za otroke je to vsakdanja zastonj predstava.

    OdgovoriIzbriši
  9. You and your great ideas are making my project list even longer!! ;) Looks beautiful.

    OdgovoriIzbriši
  10. Aha zdej si pa Tonteku biznis speljala :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tatjana hvala na komentaru.

    Anika, thank you so much.:))

    OdgovoriIzbriši
  12. Hej, Klavdija, še vedno jih lahko on skupaj zbija, jaz pa deko obdelujem:)))))) Ideja?? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. :) pravijo, da bo letos huda zima. Bo treba res kmalu poskrbet za hranilnice :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepa je. Če prav razumem je kupljena, ti si jo pa pobarvala? Zelo lepo. Moj je tudi sam naredil ptičje hranilnice (kakih 20), ampak mi ni prišlo na idejo, da bi jih pobarvala.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave