Romantičen nakit

S tem izdelkom se pridružujem paketu ustvarjalcev na tej strani.




Nakit je nastal kot inspiracija romantične postavitve na fotografiji.
Cvetje, svečke, pero in knjiga. Manjka še veliko drevo in nanj navezana gugalnica ovita s cvetjem in deklica, ki na njej bere knjigo ali spisuje verze. Saj vem, kičasto! :-)
A tako so fotografijo predelali moji možgani.


Nakit je kvačkan z bombažno belo nitjo. Kvačkan del je z žičkami vpet v plutasto sredino, ki je oblečena v tkanino cvetnim, romantičnim potiskom.



Uporabljen je tudi bel okrasni trak, ki je šivan na leseno kroglico oblečeno v enako blago kot pluta.



Komentarji

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo srčkano, dekliško, romantično! Super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fina ideja! Čisto nekaj posebnega si našla v Vladkini fotografiji - meni sploh ne bi prišlo kaj takega prišlo na misel! Držim pesti za nagradico :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Creatissimo, domišljija res ne pozna meja, a ne? :-).

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako prijetno me presenečate vse po vrsti, da sem res navdušena. Super, da sem uspela tudi pri tebi tako zbuditi domišljijo in nastal je res tako romantičen in simpatičen kvačkan nakit, da je kaj. In ta ideja z oblečeno pluto in nato še uporabljenim blagom za kuglico mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Me veseli Vladka, da sem te lahko vsaj malo presenetila.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, hvala Drenka. In to od profesionalke kvačkanja!!! :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Just beautiful! I'm glad I could translate your blog to English! Thanks!
    I bet those would make a great Mothers Day gift!
    ~Liz

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito,prav nič kičasto, ampak nežno in romantično.
    Mislim,da si tokrat ti zaslužiš nagradico :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili, hvala za kompliment. Nagradico...hm, bomo videli.

    OdgovoriIzbriši
  11. super ♥ ♥ ♥ res je lepo videti, kako različne inspiracije imate na eno fotografijo :)
    Lep, neprenasičen, skorajda nedolžen nakit :)

    OdgovoriIzbriši
  12. That is beautiful! I want to make some, it's so delicate and feminine! Thanks for sharing with us!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave