V barvah








Katera barva si danes ti? Se počutiš rdeče, vidiš modro in živiš natur :-) ? Hm??

Uživajte v sončku in si privoščite piknik med regratovimi cvetovi. Mmmmmm...krasno...

Komentarji

  1. :)) natur z veliko oranžne :)))

    Barve, pa še reciklaža :) super!
    Me pa zanima, kje si dobila štempeljčke dinozavrov :) moja fanta sta že skoraj eno leto v dinomaniji :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. A vi tut?? :-) Mi mamo priprave na dino rojstni dan. Bo šele avgusta, pa vseeno, že zdaj nosimo vse na kup...si mareš mislit :-).Vzhičenost in zagnanost je nalezljiva. Hi,hi.
    Štampiljke sem naročala pri Buttinette.de .

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelena me vedno sprosti in jo imam zelo rada okoli sebe, zato je tudi najina dnevna soba zelena in odlično se počutim v njej, kot v oazi. Na sebi pa imam najraje oranžno in rjavo, kot bi bili moja druga koža.

    Tako veselje je pogledati vse te tvoje fotografije in lepote, ki se nahajajo na njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam zelena :-) ali to već i ptice na grani znaju

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, o barvah bi se pa lahko razpisala.... Vsak dan sem drugačna barva.

    Pri notranjem oblikovanju ne maram hladnih barv, tako nikakor ne bi mogla imeti recimo črnega ali temno rjavega pohištva ter črnega ali temnomodrega kavča. Tudi oprema v izključno beli barvi mi ne potegne. V stanovanju imam tople barve.
    Pri oblačilih pa povsem odvisno od razpoloženja. Nikoli nisem od glave do pete v eni barvi, recimo črni. Sem pa opazila, da sem zelo dovzetna za lunin koledar. Kadar mi zjutraj paše obleči kaj v ognjeno rdeči, je gotovo luna v ognjenih znamenjih, kadar mi belo pa v devici. Tako imam v omari zastopane vse barve, čeprav morda največ v temno modri. Sem pač rakica po horoskopu, nimaš kaj ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave