Po fantovsko

Ko sem se aklimatizirala in stacionirala na svojem začasnem prebivališču, sem se vrgla v brskanje po netu. Kaj je novega med blogerj? Med ostalim sem naletela tudi na izziv v Craftalnici . 
Modro za novorojenčka je naslov naloge.
Poskusila sem nekaj na hitro spacat. Nisem se še odločila, če bi sploh sodelovala. Je pa zadeva preusmerila mojo domišljijo spet malo k čestitkam, če nič drugega.


Osnova voščilnice je lepenka umazanobele barve. Na modri lepenki so potiskane silhuete fantkov (šablona narejena s štanco). Jajce je izrezano iz tapete. Oči so iz perlic. Celotna voščilnica pa je okrašena še z belimi in modrimi trakci.



S fantovsko voščilnico sem poskusila še enkrat na drugačen način.


Osnova enaka kot pri prejšnji voščilnici. Uporabljeno modro in zeleno blago, okrasni trakci in modri cofki.


V prihajajočem obdobju, bo privekalo na svet kar nekaj štručk mamicam in atijem, ki jih poznam. Upam, da bo katera od njih fantovska štručka, da bom lahko narejene voščilnice tudi  uporabila.

Komentarji

  1. Nič oklevanja, kar prijavi se :-). Čestitka ima lep simbol jajca kot rojstva in še modra je, popolnoma ustreza zahtevanemu, pa še tako lušno kukajo te oči iz jajčka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Great ideas! Thanks for playing along with EBTKS

    OdgovoriIzbriši
  3. Super cool! Thanks so much for playing along with EbtKS!

    OdgovoriIzbriši
  4. How cute! Thanks for playing with us in the EBTKS challenge! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave