10. fotka

Ja, pa smo tam. Tudi mene je zadela 10. Pofirbcati v zgodbo moje 10. fotografije v moji foto mapi je hotela Creatissimo. Ker sem v preteklih dneh zamenjala računalnik, je prava sreča, da imam kaj gor. Pa še eksterni diski in podobne variante so zdaj aktualni.
Nekaj zadevic sem kljub temu želela imeti vedno pri roki in med njimi je tudi ta fotka. Ojej, res ne morem verjet, da je deseta.


Lepi spomini. Pred približno petimi leti v Egiptu. Skoraj popoln dopust, če odmislim drisko in ostale prebavne motnje. :-)
Fotografija je posneta, ko smo se peljali na snorklanje na koralni greben. To je res paša za oči, sprostitev za dušo in hrana za srce. Mirnost morske modrine, barvitost podvodnega sveta in mehkoba otoškega peska pod nogami. Aaaaaa... me je v trenutku popeljalo tja.
Še bi šla, čisto zares.
Takrat smo šli štirje prijatelji, če hoteli obdržato zasedbo, bi nas zdaj bilo osem. Pa bomo najbrž počakali še nekaj časa, da obvarujemo občutljive otroške želodčke in črevesje.

Naj k zgornji fotografiji dodam še eno, ki me spomni, da se tam da nabrat veliko deko in ustvarjalnega materiala.


Me zdaj razumete, zakaj te fotografije prestavljam iz računalnika na računalnik?


Tako, zdaj podobna naloga čaka naslednje:
Olivera
- ajda cveti
- somethingwhite
- clloeart.
- jessekatedesigns

Komentarji

  1. morje, plaža, ležanje, uživanje....tam nekje sem jaz sedaj po te tvoji fotografiji :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kakšna idila! Takoj bi si šla malo tja oddahnit. Ampak ne bi poležavala - bi nabirala žaklje tistih dragocenosti, ki se jih najde tam. Super!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave