Dinozavrska zabava

Se še spomnite velikih priprav v juliju na roj. dan in veliko zabavo s prijatelji in otročki?
Zares se je dogajalo avgusta. Tukaj je nekaj dogajalnih utrinkov in pripomočkov, ki bodo mogoče komu prišli prav.

O pripomočkih, ki sem jih izdelala za dinozavrsko zabavo sem že pisala tukaj in tukaj . Dodala sem še nekaj papirnatih dinozavrov, ki sem jih z obojestranskim lepilnim trakom pritrdila na robove strehe šotora. Mize in klopi so bili namreč nadkriti s šotorom, da nas ne bi presenetilo vreme. Vreme pa je zares bilo fantastično in vsaka sprememba bi bila presenečenje.
Pa naj se zdaj posvetim bolj dinozavrskem delu zabave in igram, ki so sledile.

Prva igra je bila iskanje dinozavrskega jajca.


Jajca so bila v resnici beli baloni. V vsakem balonu je bil mali dinozavrček, na balonu pa je bila pomanjšana (in kopirana) fotografija otroka. "Jajca" so bila skrita povsod (grmovje, rože, trta...) in vsakemu otroku je pripadalo jajce označeno z njegovo fotografijo.
Ker sem otrokom seveda morala malo pomagati, so se me držali kot klopi. Jaz pa sem na koncu pozabila kam vse sem skrila tistih 22 jajc. Če boste sami kdaj to poskušali, si prosim naredite zemljevid :)

Ko smo našli vsa "jajca" in na prosto spravili vse dinozavrčke, je bilo treba za dinozavrčke poskrbet.
Sledila je druga igra, kjer so otroci peljali dinozavre na sprehod na mali lopatki. Pot je bila kratka, ravna. Ko so otroci prišli do cilja, so jih je tam čakal eden od staršev, kateremu so marali dati poljubček in potem hitro z dinozavrčkom na lopatki nazaj na štart. Lopatko dati naslednjemu v skupini in ta je spet nadaljeval sprehod z dinozavrom. Otroci so "tekmovali" v dveh skupinah.


Pri tretji igri je bilo treba dinozavre umit.
Na pot med štartom in ciljem smo postavili plastičen krožnik z vodo in plastičen krožnik z mivko. Otroci so morali dinozavra najprej okopat, nato ga malo povaljat v mivki (ker to dinozavri radi počnejo :)  ), ga spet okopat in na koncu obrisat v malo krpico, ki jih ležala na tleh pred skupino otrok. Ko je prvi končal s svojim dinozavrčkom, je sledil naslednji in vse tako dokler se niso vsi zvrstili.

 Žal mi ni uspelo narediti bolj pregledne fotografije te igre, ker je bilo preveč navijanja, spodbujanja :).

Pri zadnji igri pa smo dinozavrčke pripravljali na spanje. Spet smo k igri povabili tudi starše (da ne bi preveč pili in jedli :)  ) in zgledalo je tako:
Da bi bilo dinozavrčkom pri spanju kar se da udobno in mehko, smo morali ustvariti za to prave pogoje. Najprej je legel na tla starš, nato nanj otrok, nase je položil dinozavrčka in ga s krpico pokril. Ko so tako vsi trije ležali, jih je naslednji trojec (starš, otrok, dinozaver) prestopil, naredil isto in vzel krpico za pokrit od sosedov, nadaljeval je naslednji trojec, prestopil vse ležeče in naredil enako...
Na koncu je bil ležeči prizor skrajno smešen in še sreča, da smo vsi vedeli, za kaj gre.


Tako smo se zabavali mi.
Otroci so potem prinesli še vsak svojo zbirko dinozavrčkov in se igrali v skupinah. Vsekakor, pa so bili dinozavrski obeski za okoli vratu, sila pomemben dodatek pri igrah :)))))

Zabava se je nadaljevala do poznih večernih ur. Ko pa so mali dinoraziskovalci s svojimi nočnimi lučkami zaspali v šotorih, smo lahko veliki dinozavri še rekli kakšno o dinozavrskem življenju in debata se je razvlekle do jutranjih ur. Seveda smo zraven jedli listje in pili vodo, kot se za prave dinozavre spodobi.

Komentarji

  1. Iiii kako lepo! Taprva dino žurka.Svaka čast :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ste se zabavljali, bravoo!
    Lp:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, zabave pri vas pa niso kar tako. Organiziranost v nulo in toliko vsega se dogaja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa res super. Najbolj všeč mi je, da se igrajo skupaj otroci in starši ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave