Okvir


Ker sem se letos pred dopustom odločila, da ne bom več zbirala kamnov, sem svoje nabiralniške, zbiralniške aktivnosti preusmerila v naplavine. Odvisnost pač moraš preusmerit, ne?
Čisto so me prevzeli ti naplavljeni delci. Sreča, da sem letos res vzela seboj pravo poštarsko torbo kreativnega materiala. Vsakokrat, ko sem jo odprla, mi je služila za inspiracijo, čeprav pol od tistega nisem niti v roke prijela. Nekaj pa sem le morala naredit, če sem imela vse to s seboj. Drugače bi poslušala celo jesen, pa še del zime, zakaj smo vse to vlekli s seboj in koliko prostora zasede v avtu...:))

Za ta okvir nisem potrebovala veliko iz poštarske torbe.
Izbrala sem bolj valjaste oblike naplavljenega lesa, ga nalepila na natur lesen okvir in vse skupaj  zaključila s pigmentom v rjavi niansi. 

Zadovoljna.sem      :)))))

Komentarji

  1. Super je! Za još malo podsjećanja na ljeto u jeseni koja je već na pragu!

    OdgovoriIzbriši
  2. In okvir je postal čisto nekaj posebnega... in ko ga pogledaš se zmeraj spomniš na dopust in lepe trenutke, ane?

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj si lahko zadovoljna. Res čisto poseben okvir in super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja! Interesantan ram... :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave