Na vodi



Teden dni je minil odkar smo se spet vrnili na sever in smo zapadli v stare kalupe. Od pripravljanja otroške dinozavrske zabave naprej sem še kar v otroškem svetu. Ideje in misli  krožijo okoli otrok. Kar mi pade na pamet je otroško ali pa tudi otročje :). Na otročje mi čist prevečkrat vleče, ampak imam hvala bogu ob sebi takšnega samca, ki razume mojo otročjo naravo in v dvoje je še bolj zabavno :).

Tale fotografija deteca je nastala v avgustu, ko smo bili v Sloveniji. Je spominček, ki sem ga dobila pred skoraj dvemi leti, ko je na svet prišla naša mladička. Ko sem gledala tole bitjece na polički, sem dobila neznansko željo po ovekovečenju s fotoaparatom. Takšen spominček velikosti 5 cm, bi zlahka zamenjala plakatna fotografija vsaj 70x 50 cm velikosti.
No in tako sem funkcijo sepie stkala tole fotko angelske lepotičke, ki pluje na svojem cvetu skozi leta. In raste. Se razvija. Uči.
Lep spomin.

Fotografijo razkazujem na teh dveh straneh:

Komentarji

  1. Prekrasna zadevica in vsekakor kljub svoji majhnosti si zasluži veliko ovekovečenje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa fotka! Si kar predstavljam veliko uokvirjeno sliko na steni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooh! Who could not resist a sleeping angel!

    OdgovoriIzbriši
  4. What a lovely photo!
    Have a great weekend,
    Yvonne

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit spominček in pravtako čudovita fotografija.

    OdgovoriIzbriši
  6. What a pretty sleeping angel in sepia!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave