Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

ponedeljek, 19. marec 2012

Voščilnica za materinski dan/ Mother's day card

 
Nastajajo prototipi voščilnic za materinski dan. Tale je prvi.  Takšen, daga tudi otroške roke lahko oblikujejo. Malo štampiljkanja, malo štancanja, lepljenja...to pa zmorejo a ne? :))

Here I have first prototipes od mother's day cards.This one is pretty easy to make also for children. Some stamping, some cutting, glueing...they can do it, right?


Vi pa, če še nimate svoje, lahko poskusite s podobno :).

If you still have not your own card, you can try this idea. It's free :).

9 komentarjev:

  1. Všeč mi je vitage pridih, na besede - štampiljko pa sem tako ali tako "nora". Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična je! Sviđa mi se u ovom shabby štihu. Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna.. čeprav dovolj enostavna, da jo naredijo otroci z malo pomoči.. pa prav simpatično zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam, da je dovolj enostavna za izdelavo izpod otroških rok, hkrati pa posebna in zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ufa kako so simpatične in carske.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa je, čestitka izgleda jednostavno, a djeca su maštovita, pa bi im to bilo zgodno za izradu.

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails