Spet uhačkanje

Kar nekaj časa me je držala velikonočna mrzlica, pa jajčka, pa dekoracije...zdaj čutim, da sem izčrpala ideje iz tega naslova oz. se mi ne ljubi več razmišljat o tem. Na trenutke sem imela občutek, da je vse pred menoj jajčasto.
Zdaj prekinjam to verižno jajčasto in deko reakcijo in se spuščam v nakit.
Ja, prijelo me je, da bi se malo okrasila. Ne, ne pogrešam božičnega časa in novoletne jelke! Samo eksperimentiram.
Vse je kvačkano. Čisto zares, čeprav se morda ne vidi. Kvačkani trakci zviti v spirale in na tak ali drugačen način speti z žico, okrašeni z okrasnim trakom ali našitimi perlicami. Malo garna s "franžicami" in malo umetne barvne rafije.
To so najnovejši eksperimenti.

PRVIČ:





DRUGIČ:












TRETJIČ:






Tako.
Zdaj  moram pa še  kak okrasek naredit, da bo pasal zraven, ne? Da se še malo okranclam.
Pomlad, me je res čisto prevzela. Juhej!

Komentarji

  1. Tole pa je zanimivo. Bi rekla, da precej razigrano in se mi zdi dober kos nakita za toplejše dni, sploh poletje. Mi je pa najbolj všeč ta zadnji par, zelo odštekan nakit.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res poseben nakit, vau! Je treba prav preštudirati, kako si ga naredila! Vsekakor spomladansko barvit.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave