Moja prva blogovska nagrada

 
No, to je bilo pa veliko presenečenje. 
Nagrada.
Hvala Vladuški, ki mi jo je podarila. 
K nagradi pašejo tudi navodila: - napisati sedem neznank /
                                                  resnic o sebi
                                                - podariti nagrado naprej 
                                                  sedmim kreativkam 
                                                  oz. kreativcem

Hm ... ja...pa začnimo:
1. Rada imam rože (sploh, če mi uspevajo). Obožujem sivko, njen vonj in njeno barvo.
2. Ponavadi imam v glavi 1000 idej, realno izvedljivi pa sta samo dve.Delam 5 stvari hkrati, dokončam le eno.
3. V trgovini s kreativnim materialom in v papirnici sem lahko brez težav 1 uro.
4.Vsaj enkrat na mesec v stanovanju prestavljam pohištvo.
5. Doma imam šivalni stroj, samo še šivat se moram naučit. A navodila so žal v nemščini. Še dobro, da imam za seboj cele 3 ure tečaja nemščine. Do naslednje zime bo lih.
6. Rada kuham, a nikoli tako kot piše v receptu.Vedno čaram. Začimbe me prevzamejo.
7. V Nemčiji sem dobila priponko k imenu - "BIOFUCI" (le kako se prav napiše). Je smešna, a očitno paše k mojem načinu življenja: naravno, če se le da.

Ko začnem razmišljati in pisati... bi se pa še našlo kakih 20 in še 100 resnic.

Zdaj pa z nagrado naprej:
- ninalena  - so mi všeč samosvoji komentarji in fotografije

  ajda cveti  - ker občudujem objavljene fotografije in o njen nič ne vem

svet moje ustvarjalnosti  - ker se razdaja in ker je že verjetno 3x napisala resnice o sebi in jih jaz nisem prebrala

creatissimo - ker bi rada izvedela, tiste majhne resnice, ki naredijo človeka tako velikega kot je sama

željka  - ker sem jo komaj spoznala in želim izvedet še kaj več

drenka  - ker mi je pokazala, da kvačkanje ni samo rožica, krog  in dolg trak

polipapcrafter  - ker so njeni izdelki tako prefinjeni, kot moji nikoli ne bodo in želim izvedet, če je tudi ustvarjalka tako prefinjena; sicer je pa želim biti 1000 in prva, ki ji bo podelila to nagrado

Komentarji

  1. Hvala za nagradicu!!!! Mrzim zato sto ne razumem Slovenski, ali zato koristim Google translate i malo mi je jasnije sta pises :)
    Svidja mi se kako koristis papirnate podloske za kolace.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole opravila :-) Res nisem dodala natančnih navodil tako kot BojaMoja, ampak to je zato, ker včasih narobe razmišljam oz. sploh ne razmišljam, da morda pa ljudje ne vedo :-) Take nagradice so vedno novi zagon in spoznanje, da te drugi radi spremljajo. Veliko ustvarjalnega navdiha in lepih izdelkov ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Drenka, žao mi je što ne razumeš slovenski,ali bar fotke govore.Da pišem na engleskom, predugo bi trajalo.
    Hvala za komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, preko Vladke sem prišla do tvojega bloga. Je fajn, ker je Vladka podelila nagrado tistim, ki jih je pred kratkim odkrila :)
    Zdaj se bom redno vračala, ker ustvarjaš super stvari!

    OdgovoriIzbriši
  5. :))))))) lepa, lepa hvala. skrivnosti je precej in ko podaš košček mozaika naprej, še toliko bolj čutiš, da ŽIVIŠ v polnem pomenu besede. z velikim veseljem te bom spremljala. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala lepa za nagradico - tako lepo si napisala, da so mi kar krila malo zrasla ;). Že delam na mojih 'sedem'. Drugače pa... tudi jaz hodim kukat na tvoj blog, nabirat ideje in lepe vtise. Upam, da nas boš še dolgo razveseljevala. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelijep i zanimljiv post. Dobro te našla!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave