Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

ponedeljek, 14. januar 2013

Življenje v rožicah in lesenke/ Life in flowers and a wooden set






Če potrebujete kakšno Srečnolonasto lesenko(deščica in kuhalnica) za darilo, jih je 10 še na zalogi. Na več bo treba počakat.


If you would like to have Luckybug wooden spoon and plank, there are only 10 left. So hurry. :)



6 komentarjev:

  1. Danes je krasno življenje v snežinkastih rožicah in tak pisan dežnik bi tudi meni prav prišel. Čeprav po snegu najraje hodim brez dežnika, s kapo na glavi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes je bilo res v snežinkah, in naštofale so se povsod, še pod marelo, tako je pihalo, prav iz tal, he he :)
    Krasne vsesortelonice... zelo simpatične :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogled na tvoj blog me vedno spravi v dobro voljo. Hvala in srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Te tvoje srećonosice mi uvijek uljepšaju dan. Preslatko!

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails