GIVEAWAY


Tale plesalkica me res že dolgo prosi, da jo preselim v kak drug dom. Naveličala se je plesa vedno na istem mestu,  zato jo definitivno selimo drugam. Je mali format 13 x 18. 
No, ker je začetek leta in božičnega darila še nisem podarila, pa ker se bliža kulturni mesec in je lepo biti kulturno radodaren in seveda, ker se imamo v kulturnem mesecu vsaj en dan uradno neizmerno radi, vas v tam namen počastim s tole akvarelko. 

Če vas mika, delite obvestilo naokrog v blogo ali FB sferi. Če še niste, stisnite VŠEČ MI JE na strani Hrandmade, pustite komentar tu ali tam, da vem, da ste v igri  in...TO JE TO. :)

VELIKO SREČE♥

...............................................................................................................................................
This dancer is begging me for a long time to change a home. So we move her to a new home. Maybe your's? It's a 13x18 cm aquarell. If you want to play for this illustration, share this information in bloggo- or FB -sphere, LIKE  HrANDMADE  on Facebook and leave a comment here or there, so I'll know, that you are in the game. THAT'S IT!

GOOD LUCK♥


Komentarji

  1. Z velikim veseljem bi jo posvojila, da bi plesala po mojem domeku. Nadvse zabavno bi jo bilo opazovati pri tem početju, mogoče celo zaplešem z njo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz bi se z nji z veseljem in kulturno zavrtela po moji sobici....:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepa balerina, i mene bi također veselilo da je mogu imati u svom domu. Ne preostaje mi ništa drugo nego se nadati i poželjeti sreću svima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je, prav poživela bi sobico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pick me, please pisk me ... ker mi je tako silno simpatična ... pa ti dve radovedni glavici, ki kukata izpod drevesa ... Res kjut!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa plesalkica, da se morem zgrebsti. Upam, da bo sreča na moji strani :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo ne bi se branila tvoje lepotičke :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave