Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

ponedeljek, 04. julij 2011

Za vedno mlad/ Forever young


Ko sem bila majhn, sem hitro želela postati velika.
In zdaj....biti velik in star...v tem ni noben čar. 
Čar je, če uspeš ujeti mladost in otroškost v sebi. 
Čeprav, ti včasih lahko rečejo, da si "otročji" :).


11 komentarjev:

  1. Iii, zelo lepa prva fotka! + Dobra izbira barv.

    OdgovoriIzbriši
  2. I absolutely love that first shot, what a gorgeous angle, composition and perfect in black and white.

    OdgovoriIzbriši
  3. hi hi, ti fotki pa sta mi tako noro dobri, sploh druga, ko še plenica kuka ven :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepi fotki! Prva je krasna že zato, ker je črnobela, druga pa je tudi meni posebno originalna zaradi plenice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. iiiiii, kjut! Sem se kar stopila zraven. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super prispevek, lepo zapisano in opremljeno s fotografijami.
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična fotka:)) Tvoju misao po pitanju onog "djetinjastog" u nama u potpunosti podržavam
    Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Starost je le obdobje, ki združuje izkušnje in modrost celega življenja.

    * * *
    Prva je čista 10

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna mala priča popračena lijepim fotografijama!

    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lušne kitke!
    pst: v tekstu manjka en a :)

    OdgovoriIzbriši
  11. oh..the treatment on the first one is simply marvelous....love it-.-.

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails