Sivka za telesno sprostitev/ Lavander body relaxation


Da je sivka prav posebna rastlina, lahko preberemo kjerkoli. Pa kljub temu naj omenim samo nekatere:
- uporabljamo jo  pri prebavnih motnjah, krčih, napenjanju, migreni, nespečnosti, napadih astme, gripi, angini, depresijah, tesnobi...
- z njenimi zmečkanimi listi lahko natremo mesta pikov žuželk, npr. komarjev , da popusti srbečica ali oteklina,
- njen vonj preganja molje,
- v čaju pomirja (menda je bil najljubši čaj Leonarda da Vincija mešanica cvetov vrtnice ter listov in svetov sivke)

SIVKIN ŠPIRIT:
Zeleni del rastline namočimo v 40 % alkohol razredčen z vodo v razmerju 1:1. Mešanica pomaga pri reumatičnih bolečinah.
Namesto alkohola in vode lahko rastlino namočimo v hladno stiskano kvalitetno olje za tri tedne.
Olje masiramo na boleča mesta.

SIVKIN ČAJ:
Čaj lahko uživamo kadarkoli, le v nosečnosti naj se ga ženske izogibajo, ker sivka povzroča krčenje maternice. Čaj lahko uporabljamo tudi za spiranje ran (prgišče sivke na liter vode).

SIVKIN OSVEŽILNI NAPITEK pa je zrasel na mojem zeljniku, potem pa sem čez teden dni nekaj podobnega zasledila v eni od revij. Le brez kock ledu :).
Sivkine cvetove sem natrgali in jih potopila v modelčke za led napolnjene z vodo. Vse skupaj sem dala zamrznit.
Kocke sivkinega ledu sem dodala vodi. Za bolj osvežilen okus sem v aromatično vodo stisnila sok limete. Lahko bi uporabila tudi limono.


Tisti dan je bil svet res videti lepši. :)))



Upam, da vam bo kaj od zgoraj naštetega prišlo prav.

Dišeč pozdrav.

Komentarji

  1. Ha, pa ravno včeraj sem rabutal sivko v bližnjem parku ... Zdaj grem še po vrtnice, pa bom kot Leonardo. Lep prispevek! Lucis

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow... kakva cool ideja,lavande imam
    ... jako puno, famozno, jako mi se sviđa!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful AND beneficial ;) So beautiful! Thanks for sharing another great idea!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za "drobne nasvete", ki vedno pridejo prav :-))
    Krasne fotke!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lavendar body relaxation sounds like something that I need some of at the moment. Love pictures.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako dobro izgleda!Odlična ideja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si to naredila še z recepti in fantastična ideja, da daš v led in s tem kasneje aromo vodi. Vsekakor za probat. Mogoče bi veljalo probat tudi s kakšno meto.

    OdgovoriIzbriši
  8. A moram povedati po resnici? Sivka mi preeeeveeeč diši! Vedno! Gotovo je kriv moj dolg nos. Vse zavoha in marsikaj mu ni prav. Tako da lahko le vzdihujem ob tvojih fotografijah in si domišljam, kako bi bilo super slediti tvojim idejam in se prepustiti sprostitvi... Aaaaaah...
    Enkrat (upam) bom razumela, zakaj me je narava obdarila s tako občutljivim vohalnim instrumentom.
    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  9. Iii prekrasen prispevek, preizkusim kmalu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna ideja in hvala za nasvete. Sivko imam rada. Zagotovo jih bom v prihodnosti preiskusila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito, res, kar diši iz objave!! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. is it lavander lotion? i love lavander

    nice day, dear

    OdgovoriIzbriši
  13. these look so relaxing! lovely shots especially the last one.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ideja.
    Lavanda raste, cveti in diši tudi na mojem vrtu zatorej bom imela popoldne delo. 8:)

    OdgovoriIzbriši
  15. krasna ideja za sivkin napitek.že vidim da moram k mami na vrt :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave