Vozlanje

Minil je teden, od kar sem spet na "nemškem teritoriju". Tudi vikend je že za mano. Prebiranje sproščijoče literature in iskanje inspiracije je moj moto zadnjih nekaj dni. Narava mi ni najbolj naklonjena, moram priznat. Ne ponuja mi nič takšnega, kar bi spodbudilo brain storming.
Kljub temu sem včeraj doživela neko začetno vnemo. Po prelaganju takšnih in drugačnih kroglic s police na polico in po nesrečnem razsutju le teh po tleh kuhinje (ne sprašujte me, kaj počne ustvarjalni material v kuhinji, že dovolj me to sprašuje hišni samec),  sem se lotila vozlanja in napeljevanja in tako sta nastali ti dve REDPEARL in BROWNWOOD ogrlici. A nimata takšnih filmskih imen? :)))
Mešanica lepih, gladkih  in nepravilno okroglih in ročno narejenih  kroglic.


A week has passed by since I've beed back on german teritory. A first weekend is gone too. Reading relaxing literature in looking for inspiration in is latelly my moto. The nature is not really helping me, I have to admit. There is no brain storming starting in my head.
Even though I started something yesterday. After moving perls and beads from one shelve to another and after falling everything on the kitchen floor (don't ask me, what were this things doing in the kitchen, I had enough of this questions from my man), I decided to do somenthing with them. So that is how this two was made: REDPEARL and BROWNWOOD. There are such a move names, don't you think?:))))
 It's a mix of nicelly round, shiny and handmade unround beads.







Komentarji

  1. Kako su dobre!!!!!! Odlično da su ti pale na pod, pa si ih morala pokupiti i složiti u ovakve krasote. A ja ću poluditi! Mislim u pozitivnom smislu. Vidjela si što sam našla na buvljaku - slične srebrne ringiče, i razmišljala sam kako od njih stvoriti nešto. A evo tvog nakita s upravo takvim ringičima. Jeeeee, mogu malo pokupiti ideju? Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo, pa sta res lepi. Verjetno še lepši okoli vratu?

    OdgovoriIzbriši
  3. Sandra, ti slobodno pokupi, jer če tvoje krasote biti sigurno puno ljepše od mojih simpličkov.Čekam!:)
    Kristina, ja res lepše okoli vratu, sploh, ker so dolge in super padejo.Hvala na komentarju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res so inspiracije prav povsod, tudi v kuhinji med raztresenimi kroglicami :) A ni super? Mislim, da si na super način rešila re raztrošene kuglice in jim vdahnila prav fajno obliko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidiš, zdaj si končno rešila problem pred morebitnim razsutjem kroglic. Hitro naredi še z ostalimi kaj takšnega :) Super sta!

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštnooo :) no, če ti je kaj v tolažbo, tudi pri nas se najde dosti ustvarjalnega v kuhinji :) pa pri tem ne mislim na lonce in kuharske sestavine :)

    OdgovoriIzbriši
  7. uuu meni su ove smeđe drvene perle bašpo mjeri:)).....
    a i s crvenima bih se snašla:))).....uz ljetni komplet u bijekoj boji bi bile savršene.....
    hehe i meni se svašta nađe u kuhinji...ne pitaj kako:))))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepi izdelki, tudi fotke.
    Sicer, kaj dela ustvarjalni material v kuhinji? :))
    Lucis

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasne su!!!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  10. Opa! Super izdelki! Svaka čast. Kr tako naprej. Nestrpno čakam naslednjo serijo. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlične su.Jako lijepe!Super su ispale.Bilo je vrijeme da ih presložiš!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne ogrlice! Še posebej mi je všeč ta čokoladne barve.
    Ti samo svojega samca opomni na to kdo večinoma kuhinjo pospravlja. (No, tukaj predvidevam, da jo ti. ;) )

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave