Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

petek, 14. januar 2011

Kdo bo koga? /Who will get who?



Če se lovite  v zvezi, na cesti, v kuhinji ali v življenju, vam želim, da se ulovite že enkrat. Ali pa najdite, tistega ali tisto, kar vas lovi,preganja in kali vaš notranji mir.
Se sprašujete, če govorim o sebi?
Niti ne ta ta način. Sama preveč lovim sebe za rep, ki se ne da ulovit. Mačke smo mačke, ne :))?
Lep vikend vsem.

If you are houting yourselfe in relationship, in the kitchen or in life, I wish, you catch yourselfe allready. Or find the one, that's hounting you and interrupts your inner peace.
Are you asking me if I I talk about myselfe?
Could be, but not on this way. I'm hounting my tale too long and I couldn't catch it. Cats are cats, right :))?
Nice weekend to all.

5 komentarjev:

  1. Slažem se s tobom:)
    Prekrasna fotka!
    Kiss i ugodan vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res znaš odlično opazovati okoli sebe in ujeti take trenutke ali sledi v objektiv. Jaz bi to spregledala :) Trenutno sem bolj zimski medved, tako da nekaj časa še ne bom lovila nič :) Vsekakor pa si dobro tole napisala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš si duhovita!Probaj dohvatiti rep u moru,možda je lakše:))!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna fotka in razmišljanje ob trenutku, ki si ga ujela je še kako resnično in da misliti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sometimes, and most of the time I dont write about myself and yes about the impression...
    nice day, sweetie
    Grace Olsson

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails