ZIMSKA BELINA ZA INSPIRACIJO / Winter white for inspiration



Zima ni le kup sivine, hladnih dni in zaspanih jutr. Je bela inspiracija, so kristalčki, snežinke, veje oblečene v belo - rjavo, s sladkornim prahom posute smreke in hribi zaščiteni z belimi kučmami. Če nam uspe vse to videti, se lahko zbujamo z nasmehom na obrazu in se veselimovsakega dneva posebej. Navdušena sem , ko se vrnem s sprehoda in preletim vse fotografije, ki mi jih je uspelo narediti. Še lepše je, ko hitro sedem za mizo v svojo novo ustvarjalno kamrico in poskusim preleviti vse vtise na novo podlago.
Zelo rada ustvarjam na belo podlago.


To zimo so nastale tudi nove broške, ki se čudovito podajo plaščem, šalom ali krasijo srajce.


Včasih beli in črni barvi dodam še kakšno barvo za popestritev.


Ker sem si letos omislila nove filcane grelčke Darje Goličnik, sem za kombinacijo izbrale uhančke v ustreznih tonih. Vam povem, da je energija taprava.


Kakšna barva pa vas osreči to zimo?
Če se ne morete odločiti, uživajte v belini. :))




Komentarji

  1. Vedno sem vesela, ko se oglasiš. In tale objava o barvah prav paše danes. Sem prav razmišljala katere barve bi bile to zimo moje najljubše? In se malo zgrozila - sami temni odtenki - temno modra, črna ... pri oblačilih. Pa imam rada barve in dodatke. Sploh nisem opazila, da je temu tako. Bom zavestno začela dodajati malo barv. Tvoje ustvarjanje v belem pa navdihuje.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako krasne kombinacije... všeč so mi uhančki s pikico barv. Jih naredi še bolj posebne... Letošnja barva zime je rdeča, vsaj pri meni :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji izdelki so vedno nekaj posebnega in prav fajn jih je pogledat. Broške so super in prav tako tile uhančki. In kombinacija le-teh z grelčki je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave