Lokalno obarvan sejem / Local art fair

Po letu dni sejmovanja je napočila priložnost, da se udeležim sejma na lokalnem, skoraj domačem teritoriju.  Sprva malo skeptična, potem pa pogumno sprejela nov izziv sejmovanja. saj veste, najtežje jse je kazati pred domačimi ljudmi.
Tako se je tudi izkazalo. Vsak tretji me je spraševal, čigave izdelke prodajam, kdo jih izdeluje ipd. Prav smešno je bilo.


Stojnico sem si sicer delila še z eno izdelovalko domače obrti, katere izdelki niso imeli nič skupnega z mojimi, zato je bila cela prezentacija toliko bolj smešna.
Pa kljub vsemu, sejem je bil uspešen. Obiskovalci so bili navdušeni, jaz pa sem dobila nekaj novih in bodočih strank. Res hvala za takšno soboto. Pregnala je polovico mojega gripoznega obolenja in mi dala spet novo energijo in potrdilo, da sem na pravi poti.


Na sejmu sem imela tudi prvič akvarelko večjega formata. Moram priznat, da mi je zelo pri srcu. Sploh škorenjci, ki se na večjem formatu tako zelo razbohotijo.
 


Ker je bila stojnica zasnovana tako, da se je prikazovala tudi aktivnost oz. nastajanje izdelka, sta v tem času nastali dve sličici, za katere sem imela osnove že narejene.


Uspešen vikend je torej za mano in še enkrat potrjeno geslo, vedno pričakuj nepričakovano :))))
Uživajte teden in do naslednjega tipkanja lep pozdrav.


Komentarji

  1. Bravo in čestitke za uspešno predstavitev :-) "Velikanka" je super, druga tako duhovna in tretja..mhmhm polna ljubezni in topline.Mislim, d abo čas, da dopolnim svojo zbirko Srečnolonic na moji/tvoji steni ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako kjut. Verjamem pa da je na domačem terenu najtežje, zato se jaz odločam da bi se samo z domačega pomaknila še kam... če najdem čas seveda. Tvoje Srečnolončnice so pa itak take pozitivke da gre človek verjetno težko mimo brez da bi jim naklonil pogled.

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitke za uspešen sejem..pa naj jih bo še več!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave