Srečnolonica za v žep/ Pocket Luckybug

Nova pridobitev v Srečnolonastem taboru. Nekaj uporabnega, nekaj za v žep, nekaj za srečo :).

Something new in the Luckybugs camp. Something to use, to put in the pocket and to bring some luck :).  








Jaz sem končno dobila svojo žepno Srečnolonico. Mi bo pomagala iskat ključe, ki jo velikokrat kam založim. Ostale žuže bodo poiskale nove lastnike.

Kako ustvarjalni pa ste vi? Ste v obdobju novih idej, prebliskov in dosežkov? Ali pa vas že daje utrujenost, zaspanost, izčrpanost in pomanjkanje ustvarjalnosti? Kjerkoli ste se že našli, naj bo prihajajoč vikend nadvse vesel in topel in miren za vse.

I finally have my pocket size Luckybug. She will help me find the keys, that I've lost so many times :). The othes bugs are on their way to find new owners.



How creative are you? Are you in the faze of new ideas and accomplishments or are you sleepy, tyred and with lack of creativity? No matter in witch group you put yourselfe these days, I wish you happy, warm and peacefull weekend.

Komentarji

  1. Če imaš pa tole, imaš pa srečo vedno v žepu....:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Po glavi se mi podi kar nekaj idej, ki bi jih rada uresničila in upam, da bo februar mesec, ko bom pričela.
    Tele žepne prinašalke sreče so res super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Omg this is beautiful! :) i really like it :D
    Marija
    afroditacreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. This is so beautiful.. I love the way you design this :)
    love..

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave