Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

nedelja, 15. april 2012

Srečnolonica, ki gre na pot/ Luckybug on the way



Te še nisem pokazala. Je na poti pot k naročnici. Upam, da jim prinese veliko srečnih pikic.

Imejte lep začetek tedna.♥ 



I haven't show you this one. It's on the way to the new owner. Hope it will bring a lot of spotty luck and happiness.
Have a great start of the week. ♥

5 komentarjev:

  1. Srečno pot in veliko veselja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Srečnica, ker gre na pot. Tudi jaz bi šla z njo....

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatka je, sviđa mi se njeno toplo i veselo lice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prikupna in navihana - si mislim, da bo naročnici vsak dan pričarala srečen dan.

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails