WEEKENDING


OKROGLO...

 MODRO...

 KAMNITO...

OTROŠKO...

IDEJA ZA "KAMNITE" AKTIVNOSTI.


ŽELIM VAM LEP TEDEN.

P.S.
ŠE VEDNO IMAM PREMALO ČASA IN PREMALO VOLJE ZA NAČRTOVANO USTVARJANJE. ŠE VEDNO PA SO TU TUDI TEŽAVE Z BLOGERJEM, ZARADI KATERIH NIMAM AKTUALIZIRANJA VAŠIH OBJAV, ZATO JIM TUDI TEŽKO SLEDIM. VSE TRAJA ŽE EN MESEC IN MISLIM, DA SE BOM POČASI NAVELIČALA TEGA GOSPODA B. IN PRESEDLALA NA KATERO DRUGO KONKURENČNO ZADEVO. IMA ŠE KDO DRUG TAKŠNE TEŽAVE?

Komentarji

  1. Veseli vsake tvoje objave. Prvi set fotkic najbolj všeč. :)
    Ti pa priporočam wordpress. Much much better.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične fotke in kolaži. Jaz hitro trkam, ker mi (še) ne nagaja Mr. B. Upam, da čimprej urediš težave. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne fotke! Nov foto ti res dobro služi. Z Bloggerjem trenutno nimam težav, je pa bilo tudi takšno obdobje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite fotografije si zbrala in očitno je bil prekrasen vikend.

    Kar pa se blogerja tiče pa jaz na Chromu nimam večjih težav, razen tisto, kar sem v predzadnji objavi napisala na koncu, da mi na nekaterih blogih ne dovoli komentirat, pa še to se reši, če se kao ponovno prijavim. Ampak to se mi redko zgodi, kar pa se drugega tiče, pa nisem zaznala zdaj težav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni kolaži in čudovite fotke :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Fenomenalne fotke :)) Uživala sam
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja tehnologija + kreativnost dela čudeže.

    Lepi kolaži.

    Z blogerjem ja nekaj časa nazaj, zdej pa ok, mislim, da nek testirajo.
    je še mal za počakat...

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim, da sta z novim fotoaparatom že zelo dobra prijatelja - čudovit sklop fotografij!
    Blogger tudi meni občasno preseda in sem že razmišljala, da bi blog preselila kam drugam, ampak ne želim izgubiti obstoječih objav kot tudi komentarjev ne. Javi, če boš našla kako dobro rešitev.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooooo kakšne super fotke. Fuuuul so mi všeč. Bom morala tud jaz iz svojih poskusit kakšen kolaž.

    Pozdravček! :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Setovi ovih predivnih fotografija me podsećaju na zbirku divnih priči u vizuelnoj formi :))
    Ja sam se mnogo puta razmišljala da sa Bloggera pređem na wordpress...

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne fotke... zaenkrat nimam težav ( trkam, trkm) razen pri oddajanju komentarjev..ampak sme rešila s prijavo na Ime/url ali pa anonimno :-)
    Hali

    OdgovoriIzbriši
  12. Fotke za dušo spočit :)
    Tudi jaz zaenkrat nimam težav oz. podobno kot Vladka, uporabljam Chrom in dvojno 'prijavljanje' in klikanje. Reader mi zaenkrat še kaže 'upadate', sem pa slišala, da če ne bereš objav redno, ene kar ne pokaže več.
    Vsaka platforma ima svoje prednosti in slabosti, tako da je dobro prej vedeti, kaj želiš in potrebuješ, da dejansko rešiš težavo...
    Držim pesti!

    OdgovoriIzbriši
  13. Malce sem preletela tvoje zadnje poste. Pridna si bila. Po Prostočasnik pa grem jutri, se že veselim. Tvoje ideje so super.

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasne fotke. Tudi jaz sem imela težave, sedaj sem presedlala na Firefox in je OK.

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasni kolaži! Tvoje fotografije so res balzam za mojo dušo, se večkrat pasem tu med njimi :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Divne fotografije!
    Bloger malo luduje, mislim da mu dodaju u zadnje vrijeme nove aplikacije, ali smiriti će se valjda. I ja sam imala sitnih problema.

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasne fotke si snimila!
    Ja sam prešla na novu platformu,navrati do mene, zato me nije dugo bilo... radilo se... navrati kad stigneš.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave