Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

petek, 02. september 2011

Gledanje v nebo/ Skywatch


Trenutno bi z veseljiem pogledala v nebo, a ne utegnem. 
Gledam v papir, računalniški ekran in šolske stene. Upam, da mi bo ostalo še kaj takšnih prizorov, ko se bom izkopala iz začetne delovne vneme :).

At the moment I would love to look up in the sky, but I don't have the time. I'm looking at the papers, computer screen and school walls. That is all I do lately. I hope, there will be still some sky beauty for me, when I climbe myselfe out of this new job euforia :).











Kdaj ste se nazadnje zazrli v nebo?
When did you last time looked at the sky?
Lep vikend vsem.

Have a nice weekend.


12 komentarjev:

  1. :)) lepo, kaj ne :)

    Meni je nebo najlepše doma, v Šentjanžu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti pogledi. Nikoli enako, vedno zanimivo ...
    Zadnjih nekaj tednov zrem v nočno nebo, da izsledim potovanje vesoljske postaje :) Nič posebnega, a meni enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih si človek res mora vzeti čas in ne početi ničesar razen zreti v nebo. Še en teden, potem pa en teden zasluženega dopusta v dvoje. Takrat bo verjetno dovolj časa za zrenje v nebo.

    Fotke so enkratne!

    Pozdravček in lep, ne preveč deloven vikend. Naj ti ostane nekaj časa, da se boš v miru zazrla v nebo. :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepe smirujuće, sanjalačke fotografije... I tebi želim ugodan, opuštajući vikend:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Very nice photos, especially I like the last one.

    Regards!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne fotke!
    V nebo pa res zrem vsak dan, vsak večer, predvsem pa vsako jutro, ko vstanem z mansarde vidim vzhod sonca; zato ker so mi nebesni pojavi (vzhodi, zahodi, oblaki) res neprecenljivi :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. tvoje fotografije su uvijek odmor za oči:))....jednostavno imaju dušu i svaka kao da priča neku priču:))....

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne fotografije....
    Lijep vikend želim i ja tebi.
    Pozdrav od melanzane.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prije neki dan i fotkala također.
    Ovo mi je više šetnja po oblacima :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako divno može biti samo u planinama, divna priroda, boje i puno pozitivne energije koja ti daje snagu za dane koji dolaze!
    Prelijepei tople fotografije si snimila draga Hrandica, sve pohvale, uživala sam u njima.

    Pusa i lijep vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sva na istem...
    Sem pa ravno včeraj gledala v nebo, ker so se na kupu zbirali sumljivo črni oblaki :(.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne fotografije!
    Ja, kar velikokrat gledam v nebo :)
    Ne maram gledati poročil, zgrešim vreme in potem gledam v nebo :))

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails