SREČNOLONICE V KNJIGI/ Luckybugs in the book

Dragi moji, končno je uspelo. Nisem govorila o tem veliko, nisem si upala niti šepetati, da ne bi pokvarila toka misli, ki so si želele doseči cilj.
V življenju stvari prihajajo in odhajajo, fantje, prijatelji, služba, edino kar ostaja je strast. Ta ostane za vedno. Moja strast do ustvarjanja je gonilna sila življenja, ki mi pomaga skozi težke trenutke, skozi premike življenja, pomaga mi videti svet z drugimi očmi. Vesela sem, da mi je bila dana.
Ta strast me je pripeljala, da so se v barvah rodile Srečnolonice in da so danes po vseh dvomih v sebe in v ustvarjanje ovekovečene na slikah in po novem tudi v otroški avtorski knjigi.



Poleg avgusta je bil začetek septembra divji. Izid knjige je bil povezan z razstavo Srečnolonic. Vsi smo hiteli. Na trenutke nisem vedela, kje je moja glava. Polovica je bila v pripravah na šolo in novo šolsko leto, 28 učencev, 1. razred, 2 tujca, druga polovica pa je razmišljala o razstavi i o tem, ali bo knjiga pravočasno natisnjena. Trudila sem se skrivati vse to pred najbližjimi, včasih mi je celo uspelo. :-)


Poleg vsega sem urejala registriranje dejavnosti, saj ODD ne pokriva izdajanje oz. prodajo knjige. Ne vem, kako je z drugimi, a sama sem popolnoma ustvarjalec in najbolj srečna bi bila, če bi uradniške in računske posle opravljal kdo drug namesto mene, a mi je bilo očitno namenjeno, da se tudi tega naučim.



Takšen projekt je povezan s kupom obveznosti pred in po izdaji in vsekakor ni mačji kašelj. Največji projekt pa je prepričati sebe, da si dober, da zmoreš in da boš.
Na fotografiji sem s čisto svežo še po tiskarni dišečo knjigo in na obrazu mi piše, da sem srečna. Poleg mene je gospa iz založbe, ki mi je pomagala pri izdaji in trdno verjame v Srečnolonice.


Razstava in prva predstavitev knjige sta za mano. Naspala sem se in glava je pripravljena na nove podvige. Delo še zdaleč ni končano. Zdaj se začne težji del ampak, kaj je težje od premagovanja samega sebe, ha?


Knjigico lahko zaekrat dobiti pri meni, čez čas pa tudi v knjigarnah. Vesela bom vaših odzivov in sporočil.

Zdaj pa grem deliti srečo ♥ .


(Naključni posnetek iz razstave, ki so mi ga posredovali. ♥)
 

Komentarji

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave