Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

torek, 21. februar 2017

Hollidays in Slovenija/ Počitnice v Sloveniji


Naj vas naslov ne zavede. Nisem se preselila spet v tujino in se vrnila samo na počitnice. Skozi fotografije bi rada samo pokazala, da je v Sloveniji še veliko lepih kotičkov za raziskovanje. Mi smo izkoristili proste dneve in si ogledali tole.









Izredno lep paket za uživanje v Sloveniji. Škocijanske jame in Lipica. Če te pri tem spremlja sonček, tudi burjo odmisliš. :))


2 komentarja:

  1. Lepo potepanje. Tudi midva greva rada po naši deželici. Lepe kotičke imamo in čisto premalo jih poznamo.

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails