Počitnice so mimo /Hollidays are over

Pa je minilo. Snega je bilo za pokušino, da smo imeli belo vzdušje. Všeč mi je belo vzdušje. Všeč mi je bel dizajn. Vsi prostori postanejo bolj svetli, zračni, energijski.
Ker nismo bili doma, je bilo treba poskrbeti za domačnost tudi v tujih prostorih.Pri vsej prtljagi, ki sem jo napakirala, sem za domačnost lahko s seboj vzela samo dišečo svečko. :)) Pakiranje pozimi je prava nadloga. Priznam, da je boljše, če me v času pakiranja vsi pustijo pri miru. Tako lažje najprej pakiram v glavi in kombiniram vsa možna oblačila, potem pa še zares zlagam v torbe in se trudim, da bo čim manj prtljage za nosit. 






Seveda lepote okolice hitro odtehtajo vso pakiranje. Tudi stvari iz torb so dosti hitreje razpakirane. Pravzaprav  torbe ekspresno izpraznjene, saj se vsem mudi novim dogodivščinam naproti.








Krasno je, če se lahko za hipec umaknemo v v en drug kot in se izbezamo iz kota, v katerem prebijemo večino leta. Pozimi nam to včasih uspe, včasih pa ostanemo kar zapečkarji.  
Novi kraji, novi horizonti, nove višine nam dajo novo energijo, ideje in voljo za še.








Gremo naprej.
Do naslednjih počitnic :)))
 

Komentarji

  1. Lepe fotke, sploh zadnja. Za te trenutke se je splačalo pakirati.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave