Gremo na sever / Let's go north

Pa so šle počitnice mimo in strumno z velikimi koraki šibamo proti poletju. Malo dežja, ki nas je včeraj obiskal in se še malo zavlekel v vikend, me sploh ne moti. Pravijo, da celo koristi ustvarjalnosti. Se bom oprijela teh govoric in se lotila novih srečnolonastih naročil, ki sem jih pred kratkim prejela.
Še prej pa vam predstavim počitniški pohod na sever Evrope. No, saj ni bil čisto zares pohod. Leteli smo z letalom in se za en teden naselili v danski prestolnici. Raziskovanje tega čudovitega mesta pa bi lahko poimenovali pohodništvo. :))


Mesto velikega pravljičarja Andersena, velikih kraljev in kraljic, ladij in koles, visokih cen in prelepih zgradb.
Ja, me je očaral. Sever nikoli ne pusti na cedilu. No, ja razen, ko je treba kaj kupiti in se ti oči zavrtijo, kot pri igralnih avtomatih.


Gostinska ponudba je bogata z ribami, veliko je lokalov z organsko hrano, sadnimi in zelenjavnimi napitki. Sicer si hrane zunaj nismo veliko privoščili, saj smo si kuhali sami, kar je v takšni kraljevski državi dosti manj udarilo po denarnici.


V evropskih prestolnicah je vedno fino imeti mestno karto ali City card, ki seveda nekaj stane in je super, če si jo uredite pred odhodom na pot, a omogoča proste vse mestne prevoze in večino vstopnin in ogledov.










Za konec pa še ta, z vsemi simboli, ki predstavljajo Dansko. Ni najbolj kvalitetna fotografija, je pa dovolj predstavljiva.
Naslednjič pa še kaj več o vetru, pesku in prijaznih ljudeh.
 


Komentarji

  1. Lepo ste se potepali. Kar pa se dežja tiče, jaz takrat najraje ustvarjam, ker me ne vleče ven in se mi zdi, da sem dan odlično izkoristila, pa še moja duša si spočije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite fotografije in ja ustvarjanje v dežju je najlepše, ker veš, da te zunaj ne čaka nič kaj posebnega, za ustvarjalno mizo pa marsikaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, sever tudi mene mika. Nekoč ... :)
    Hvala za te čudovite fotografije. Vidim, da ste se imeli super.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave