Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

ponedeljek, 01. julij 2013

Accessorize for girls


Ko ugotoviš, da je dolžina prava, v pasu pa vse visi in leze, dobiš preblisk in se lotiš dela. Čas je več kot inspirativen. Pa, da ne bo pomote. Meni žal nič kaj ne leze in v pasu ne visi, je pa naša mladička deležna novih modnih dodatkov. Fantovske naramnice sva spremenili v dekliške.

When you notice, that the size should be right, but still you have the waist problem. Well, I'm talking about kid's pants :) .The time is just right for the new inspiration, so let's get to busiess.




3 komentarji:

  1. Baš su veseli i totalno cool !

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava frajerka bo s temi naramnicami.

    OdgovoriIzbriši
  3. he-he, samo par majhnih sprememb in videti je takoj drugače :-)

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails