Moja fotografija
Observer,searcher,collector,keeper,remaker and maker.Lover of different in things and people. Take time, look, borrow an idea, but please link back.Every idea on the photo and photography itselfe is work of only my imagination. Opazovalka,iskalka,nabiralka, shranjevalka,predelovalka in izdelovalka. Ljubiteljica drugačnosti v izdelkih in ljudeh. Vzemite si čas, preglejte, komentirajte,si kaj sposodite,avtorja in povezavo nazaj na moj blog pa naprej "suflirajte".Prosim, ne podpisujte se pod idejo,ki ni vaša. Ideje za izdelke in fotografije objavljene na tej strani so zrasle na mojem zelniku, torej so plod izključno moje domišljije.

četrtek, 22. december 2011

Etikete

Tole sem oblikovala za potrebe prireditve, vabil, plakatov... Če komu pride prav pri obeskih, nalepkah, voščilih..,izvolite, uporabite.
Ker še nisem spoznala gospoda PDF-ja in oblikovanje v njem, si zgornjo sličico večkrat skopiram v Wordov dokument. Lahko uporabite moj sistem :)).
Veliko zabave.

This I've made for school needs in Christmas. If anyone needs in stickers, hangers, cards...you can use it for free. Since I haven't met mr. PDF jet, I multiple this picture in Word's document. You can do it my way :))).
Have fun!


5 komentarjev:

  1. He, he, tudi sama kopiram v word in printam - pa kar gre, tudi tako, a ne? Etikete pa spet - zelom zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, tole pa je ena zelo lušna in uporabna zadevica. Tudi sama se največkrat poslužujem kar word-a. Drugače pa sem malo pogledala kako je pri meni, pa če z desno tipko kliknem na miško, ko imam kurzor na fotografiji, imam opcijo convert to pdf in mi fotko da v pdf. Poglej če imaš kakšno tako opcijo. Seveda moraš imeti inštaliran adobe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Danijela, čestitke, zelo lepe etikete! Kot sem ti že rekla, resno premisli o Etsy.

    OdgovoriIzbriši

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Related Posts with Thumbnails