Črno bela sovica/ Black&white haul



 Neko soboto pred tedni nazaj sem se odločila vzeti si čas in se odpravila na eno Klavdijinih delavnic. Totalni nevednež in laik v oblikovanju polimerne gline sem se odločila dopolnit ta del svojih spretnosti. In kaj je boljšega, kot da mi osnove in še malo čez, raztolmači strokovnjakinja na svojem področju - Klavdija.
To je bila prva delavnica, ki sem jo obiskala odkar smo se vrnili iz Nemčije. Spoznala sem nekaj ustvarjalnih in predvsem zabavnih deklet, predvsem pa sem se napolnila z ustvarjalno energijo, ki je vedno prisotna na takšnih srečanjih podobno mislečih.


Nič lažjega od gnetenja in stiskanja. Glina je glina, ne? Ne!!!!!!
Že pri gnetenju porabim več moči, kot za kakšno drugo maso. Pri oblikovanju  zunanjega videza pa se zadeva zame konča oz. padem v ustvarjalni molk :))). Potem mora vse malo preležat, da so ročice spet pri volji. Vzorčke, ki se iz te gline delajo je mogoče res najt povsod na medmrežju (kot je rekel nek anonimni komentator bloga), a stvar je v podajanju in predstavljanju postopka, kako približaš zadevo skupini, kako ji slediš, kako z njo zadihaš... no, tega najbrž ne zmore vsak. Moraš biti skoraj malo pedagoga :))).

Sicer pa že skoraj vsi delajo nekaj iz poli gline- obeski, ogrlice....in spet obeski....aha, pa še uhani....
In kaj naj naredim jaz?
Pa naj bo ena brožka, ki bo krasila ovratnik mojega plašča.




Iz vsega, kar sem se naučila, sem morala eksperimetirat in sukat tisti črno beli fimo kvader, da bi našla še kak zanimiv vzorec. Pa so med od sukanja in iskanja začele boleti oči. Tako je nastala tale sovica s svetlečimi očmi :))).



Naslednjič še nekaj drugih izdelkov, ki so nastali kot posledica Klavdijine fimo delavnice in domače delovne vneme :)))).

Ostanite pridni in ustvarjalni.♥

P.S.: Ne pozabite darilce, ki vas čaka še ta teden. Pokukajte pod ustrezno objavo in pustite komentar. 

This black and white haul was made after I visited a class of polimer Clay jewlery making by Klavdija.
I learned a lot and met a lot of nice creative peopleand blogers. After few weeks (I needed some brain storming :))) I made this haul and some other polimer Clay jewlery. I will show you some next time.
Stay well and creative till then.♥

Don't forget about Giveaway. You still have some time. Leave a comment under the right blog post.

Komentarji

  1. What a beautiful piece:) In grey tones:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakva interesantna "mudrica". Drago mi je da si uživala u "fimanju". Jedva čekam vidjeti tvoje ostale uradke.
    LIjep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale sovica je čisto odšetakana in definitivno se poda na tvoj plašč, ki mi je tudi zelo dober ;) Se pa popolnoma strinjam, da so take delavnica ena bomba ustvarjalne energije in če je še učitelj dober, ni boljšega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sovica je baš prekrasna i jako neobična!!! Baš si lijep komad nakita napravila:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hojla, super sovica, paše na tvoj plašček. Enkrat v živo, drugič takole. Lep pozdravček tebi in prijateljicam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je, čisto nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale sovica je čisto odbita s temi svetlimi učki. Dobro si jo pregnetla, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je, ker je nekaj posebnega. Ima tako lepo izdelane oči. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Sovica je čist odbita, se ji vidi, da je plod druženja s Klavdijo :)). Verjamem in vem, da je ustvarjalno druženje v njeni kuhinji čisto tapravo babje filanje baterij :)).

    OdgovoriIzbriši
  10. Hmmm...sem napisala včeraj en komentar, pa sedaj vidim da ga ni :(
    Uglavnem izredno sem vesela, da si me uspela na tej delavnici ujet...in da sem tvoj trud opravičila. Vesela sem tudi, ko vidim da uživaš! Sovica in tudi ostali obeski, so tko lepi! vidi se jim da uživaš, da raziskuješ s srcem ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. :) lepo, da si se odločila za mečkanje polija :) super sovica :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave