Za cvetlični ponedeljek/ For blooming monday


Pravijo, da moramo gledati pozitivno na svet okrog sebe, na ljudi, na pojave, težave, spremembe, ovire.
Pa se lahko tega držimo?
Najtežje se je prepričati, z lahkoto pa je deliti nasvete drugim.
Sprehodi v pomladno cvetlično obarvano okolico dajo svoj prispevek k samoprepričanju, tudi kakšna pametna knjiga pomaga. Malo.

Zadnje dneve se malo manj ukvarjam s s cvetočimi obronki gozdov in zelenimi zvitki mladih poganjkov na drevesih. Vsi pritiski sveta okrog mene so se zbrali v mojem želodcu in se odločili, da mi bodo malo zagrenili vsakdan. Pravzaprav mi ga je gospodič želodčni organ tokrat kar pošteno zagodel.
In kaj naj zdaj človek, katerega jedilnik je sestavljen pretežno iz surovega sadja in zelenjave je? Kako naj prežveči težave, ki se kopičijo, ne da bi jih mimogrede poslal v želodčno obdelavo?
Če mi kdo lahko kaj pametnega svetuje, prosim z besedo na dan. Poznam že vse o meditaciji in sprostitvenih tehnikah, a nekako zadnje čase ne delujejo. Mogoče pa delam narobe.
 Resnično, bi mi prav prišel en dober nasvet.

Do naslednjega branja pa vas puščam v družbi dveh pomaldnih kraljičen, ki sta nastali z mojo idejo pri likovnem ustvarjanju devetletnih otrok. Pomarančne polovičke obdelane s sarvetno tehniko, pobarvani plutovinasti zamaški, malo rafije in delov škatle za jajca.

En tokrat želodčno cvetoč ponedljek vsem.


Komentarji

  1. Joj nasveta ti ne znam dati, lahko samo rečem, da upam da bo kmalu bolje. Ideja za izdelavo kraljevičev pa je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Absolutno 2-3dcl Kokakole! Ampak originalne! Nevem če sem te dobro razumela, ampak če ti je salbo in pač vse v povezavi s tem ( ne bom pisala če ma kdo slab želodec :D ) potem dam skorajda roko v ogenj da pomaga! Vse mačke (tiste od utekočinjenega vzroka), slabosti takšne in drugačne ( na nosečniške baje ne prime :D ) zdraimo s kokakolo.

    Naj ti bo kmalu bolje, da boš lahko čimprej zopet pohajala po tebi ljubih gozdovih :)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideja ti je super i jako kreativna, moram je pokazti mojim curama!

    Kiss!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz imam to srečo, da kraljične opazujem v živo. Prečudovite so.
    Kar se pa tiče želodca - ODKLOP!

    Radi te imamo!

    :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Te kraljične so nadvse zanimive, predvsem iz česa so narejene. Kar pa se želodca tiče, pa ti bom sama teđko kaj svetovala. Ampak to s kokakolo sem pa tudi sama že slišala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ufff, me je kar stisnilo v želodcu, ko sem tole prebrala. Težko ti svetujem, kaj bi ti pomagalo. Želim ti, da se čimprej pozdraviš in spet začneš uživati v radostih čimbolj raznolike hrane.

    Kraljične so prekrasne!

    Držim pesti, da se čimprej pozdraviš! Mislim nate! Pozdravček! :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim, da že kar veš, kak bo moj odgovor ;) karmična diagnostika. Če bi jaz imela kake težave, bi se definitivno obrnila na Talito, ampak to sem jaz ;)
    Tebi želim hitro okrevanje. Pošiljam ti en objem in veliko pozitivne energije.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni kraljični! Upam, da težave hitro rešiš, držim pesti!

    OdgovoriIzbriši
  9. Svetovati ti ne znam. Najhuje je, da poznamo vzrok, odpraviti stresa pa ne moremo, da se zavedamo moči pozitivnega, pa enostavno v nas ni dovolj moči, da bi to uresničevali. Včasih sta teorija in praksa tako daleč narazen. Stiskam pesti zate in ti pošiljam pozitivne misli. Po moje bi koristil le odklop. Pa vedno žal ni mogoče izklopiti.
    Drži se, punca. Mislim nate!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave