Še nekaj otročje lahkih/Some more easy to make


No, tako lahke spet niso bile, zagotovo pa niso bile zakomplicirane. ampka zveni pa fino, če rečeš- otročje lako :)).

Ok, it was not so easy, but still not to complicated.


Velika roža in Cvetje v vazi sta dobili največ otroških glasov. Tako sta bili obe izdelani tudi z otroškimi rokami.
Katera je pa vam najljubša?

Big flower and  Flowers in the vase have colected the moste children votes, so they were made also in school. Which one is your favorite?


KAKŠNE POZORNOSTI PA PRIDEJO IZPOD VAŠIH PRSTOV OB MATERINSKEM DNEVU?
STE ŽE IZDELALI SVOJO VOŠČILNICO?

What kind of presents do you make for mother's day? Have you already made your card?


Želim vam veselo ustvarjanje.

Happy crafting everyone.

Komentarji

  1. Prekrasno si ih napravila, jako maštovito... divne su!Sve pohvale Hrandica!

    Puse i pozdravi!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preproste, ampak zelo lepe. Meni je pa najlepša prva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fletne in dopuščajo otroško lahke interpretacije na temo ;).
    Pri nas tudi delamo na tem, da presenetimo mame, ne bodo pa to voščilnice. Uporabljamo pincetni prijem in veliko mero potrpežljivosti. Več še ne povem, ker zna biti, da bo kakšen rezultat tako ali tako objavljen na mojem blogu. Če se o tem hvalim že v naprej, se lahko zgodi, da ne priplezamo do končnih izdelkov...

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse so zelo lepe, meni pa je najbolj všeč prva. Cvet in ozadje sta v skrivnostni povezavi.
    Lepo in ustvarjalno še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zame je vsaka po svoje najlepša! Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne, nisem še izdelala voščilnice za mojo mamo, ampak je prav da ji in vem kaj bi si želela na njej. :) Všečl so mi tvoji izdelki, sem pa se drugače zapičila v prvo in malo še v drugo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušne so, pa še reciklirane so videti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čist vse so mi všeč. No mogoče mi je čist mal bolj všeč tista velika roža.

    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mogoče so res otročje lahke ampak imajo zelo dovršen efekt!Lepe, lepe!

    OdgovoriIzbriši
  10. Otročje lahke? Noooooooot! Mami še vedno voščim kar za 8. marec. Materinskega dne nekako nisem posvojila za svoj praznik - pa čeprav sem mama. Ko sem bila otrok ga nismo nikoli praznovali - tudi pri verouku nam o tem prazniku nikoli ni nihče nič povedal. Tako, da sva z mamo sklenili, da bo materinski dan v naši družini ostal kar 8.marec.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno izgledaju, ali biram treću, ona mi nekak najljepše izgleda.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave