POMLADNO ČIŠČENJE IN OKROGLE ŠTEVILKE/ Spring cleaning and round numbers

Vsak dan vstanem in spremlja me rutina dejanj in postopkov. Trudim se, da poskrbim zase z eno limono na vsezodaj. Ugotovila sem, da paše mojemu želodcu in moji prebavi, ugotavljam pa, da paše tudi mojim očem. Njena žareče rumena barva me navdaja z energijo, z voljo po novem dnevu in novim podvigom. Vse ostalo, kar se mi čez dan zgodi, so malenkosti, ki prispevajo k zgrajenem stolpu ob koncu dneva. Ta stolp včasih stoji trdno in pokonci, prepogosto pa postrani in nestabilno. Nikakor mi ne uspe, dneva izkoristiti in izpeljati po vseh svojih zahtevah in načrtih. No ja, sama nisem oseba velikih načrtov, bolj velikih sanj. A uresničene sanje brez načrtov očitno ne pridejo.
Predkratkim sem prisostvovala čudovitem seminarju in predavanju, kjer sem se lahko zazrla vase in  preverila svoje občutke, samozavest, razloge zakaj nekaj je in zakaj česa ne zmorem. Definitivno so se mi odprli novi  pogledi na samo sebe in na svet okoli mene. Veliko pospravljanja me čaka. Predvsem na lastnem podstrešju, če želim začrtati pot, ki mi bo prinesla zadovoljstvo in srečo. 


Pa saj je pomlad namenjena pospravljanju. :))

Med vsem pospravljanjem zadnje čase tudi veliko pesnim, za prijatelje, ki praznujejo okrogle številke. Rime mi gredo dobro od rok in z zanimivimi podatki iz življenja spesnim šaljivo pesnitev. Pod prste pa mi pride tudi nekaj papirja, da izdelam XL voščilnico.
Nazadnje je nastala ena takšna polna bleščic za prijateljico, ki ima rada vse to rada.


Ne vem, kaj bi povedala o okroglih številkah in starosti. Nekaterim  te delajo težave, začnejo drugače razmišljati, se celo obnašati drugače, delajo ekstremne stvari, razmišljajo o minljivosti življenja in celo o koncu. Rojstni dan bi moral biti nekaj, česar se veselimo, saj se spominjamo dneva, ko nam je bilo podarjeno življenje, ko smo dobili možnost raziskovati svet.
Trideseti rojstni dan sem preživela v bolnišnici, ker sem rojevala prvega sina. To je bilo perfektno darilo in lepo zaznamovana okrogla številka. Naslednja me čaka že čez nekaj mesecev in če bo tako pozitivno posebna kot je bila prejšnja, se jo že veselim.



 

Komentarji

  1. Mislim, da se ukvarjam z nečim podobnim trenutno. Težko namreč najdem pravo razmerje med tem, kako čimbolj izkoristiti dan in hkrati ga ne prenatrpati, da vmes zaradi urnika, ki si si ga zadal sam, loviš samega sebe :)) Slednje je namreč neumnost in prinaša samo slabo voljo, ki je pa ne želim. Tako trenutno treniram sebe z drobnimi taski, ki pa mi na koncu dneva dajo veliko zadovoljstva. Ampak tudi mene čaka veliko pospravljanaj po podstrešju. In če nekateri to radi počno ob koncu leta, je zame pravi čas za take stvari pomlad in poletje. Ne vem zakaj, ampak proces se sproži sam od sebe. Sem pa ravno včeraj gledala eno nemško oddajo, kjer je znana pevka Nena tako lepo povedala glede let (ona pri svojih 55 namreč še vedno zgleda super): "ljudje tam pri 30 ali 40 mislijo da so dosegli vrh svoje krivulje in da se od tam naprej začne spuščati. Jaz pa nimam krivulje, enostvano ljubim življenje in treba je ostat odprt za stvari. Pri meni ni krivulje, je ravnina in tako lepo je živeti." In v tej njeni ravni liniji sem se tudi sama našla, saj leta zame niso ovira, pravzaprav se mi zdi, da prav zdaj sebe sprejejam v polnosti in tako lahko popravljam stvari na "svojem podstrešju" in cenim tisto, kar imam oz. sem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej dragi moji, Danijela in Vladka, točno tako kot sta napisali, starejši si, modrejši si, odstraniš balast, ki ti jemlje energijo. Zmeraj ne gre, a se trudiš. Začneš spoznavati, da nisi superwomen, včasih enostavno globoko vzdihneš in zamižiš. Edino česar ne znam, je reči ne :-) se še nisem naučila, morda še ni pravi čas, kaj vem. Živim in poskušam uživati življenje in ne razmišljati preveč o prihodnosti. Zadnjič mi je nekdo tako lepo povedal - da kako krasno živim, da odlično krmarim tako lepo, edino da malce sem pa fizično utrujena. Jah to pa prinese EMŠO , pomanjkanje spanja, počitka he he. Ampak s tem z lahkoto opravimo, ane?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave