POMLAD IN POČITNICE/ Spring and holidays

Počitnice so nekaj, kar me navdihuje z novo energijo, s prepihom možganov in z razmišljanjem skoraj o ničemer.
Vse se odvija po polžje, adrenalin je na nivoju normale in tišina je na trenutke zapolnjena s pomladnim ptičjim petje in oglašanjem čričkov. 
Obožujem te trenutke.



Po vsakdanjem žuborenju otroških glasov v razredu in hodnikih šole, se poslušanje tišine prav prileže. Pravzaprav opažam, da se mi vsako leto bolj prileže več tišine. 


Tišina po končani službi je tako dragocena.
Se staram?
Spomnim se tistih karikatur krave skozi cel teden, ki uprizarjajo počutje osebe vsak dan v službi do 40. leta in po njem. Ko sem jih prvič zagledala so mi bile smešne. Aha ja, do 40. se v ponedeljek privlečeš v službo, po 40. pa se poln energije v ponedeljek, komaj privlečeš do petka. O, kako čedalje bolj to ni več tako smešno kot pred desetimi leti. Se še komu tako zdi?
No, zato so pa počitnice tako zelo pomembne zame. Najraje imam takšne na morju.



Mogoče zaradi neskončne daljave, modrine morja, butanja vode ob skale, belih galebov ali starih ribiških ladjic. 
Vem pa nekaj, da tam začene fotoaparat spet opravljati svojo nalogo in zdi se terapevtsko.




 Barve, teksture, vonjave. Fotoaparat vse zazna. Ja, tudi vonjave. Vse lahko zavoham preko fotografije. Mmmm...



Tale meta me odpelje naravnost na ležalnik s svežo limonado ali dobrim domačim sorbetom. Posebej zato, ker sem jo sam posadila na rob skalnjaka in ji tako zelo ustreza mesto, da se je letos naselila tudi na drugo stran. Pa me ne moti, ker jo imam rada.
Skalnjak je nastal lani iz počenega terakota lonca in zdaj čakamo, da se rastline razrastejo in upamo, da jih prehuda burja ne uniči.



Ja počitnice so krasne.
Počitnice na morju pa sploh.


Komentarji

Priljubljene objave