Srečnolonice XL format/ Luckybugs XL format

Vse ob pravem času pravijo. Tudi jaz pravim, samo sebi ponavadi pozabim. :-) Letošnja zima mi je namenila veliko počivanja in posvečanja sebi in posledično barvni kreativnosti (za ceno bolehanja). Torej, vse ima svoj namen.♥
Iz mesečnega počivanja je zraslo kar nekaj pisanih Srečnolonastih slik velikega formata. 












Ste opazila belega zajčka? Postal je Srečnoloničin spremljevalec. Je družinski spremljevalec tudi v resničnem življenju. Velika sreča naše mladičke in največji prijatelj našega mladiča.♥

Torej, ste že izbrali vašem srcu najbližjo sliko?

Komentarji

  1. jaaa v prvo sem se zaljubila... drugače pa težka odločitev, vse so krasne in takoj sem opazila zajčka...in lisičko :-) Pridna, sem pogrešala tvoje srečnolonice :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave