2. Razstava/ 2. Exhibition


Tukaj pa čisto sveže fotografije razstave, ki se je odvijala pretekli vikend.








Otroci so bili zelo zaželjeni na razstavi, saj so prav oni tisti, ki nas venomer spominjajo, da se moramo smejati, biti iskreni in se veseliti vsemu in vsakemu. Vse to pa so tudi Srečnolonice. Otrok, ki ga nosimo v sebi.


Komentarji

  1. Čestitke!!
    Razstave so prav poseben občutek, prav posebno doživetje, poseben adrenalin..

    tako nekako kot poje Tabu, v pesmi Adrenalin

    Življenje moje velik je izziv
    neskoncno dolg čustven je izliv
    hitro divje noro zdaj živim
    moj sok življenja je adrenalin

    ljudje pa le zmajujejo z glavo
    dekle le kdaj umirila se boš
    a takšna sem in takšna jaz ostala bom

    ********************
    Hvala za tako izvirno darilo, sem ga bila res vesela.

    Presenetila si me tudi z izvirnimi vizitkami, ki jih bom z veseljem
    razposlala mali nadobudnežem...podelila mali nadobudnežem v okolici.

    erna

    OdgovoriIzbriši
  2. what lovely pictures, looks like a fun day

    OdgovoriIzbriši
  3. Hrandica, čestitke za razstavo. Verjamem, da je bilo prelepo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave