Ustvarjalno v novo šolsko leto / In new school year with creativity

Dragi moji, avgust je mignil, kot bi pihnil. Malo praznovanja, malo pospravljanja, potem šolskega pripravljanja in spet smo nazaj v šolskih klopeh.
Teden dni je za mano in moram priznat, da sem bila v petek kar pošteno ožeta. Koordinacija, sestanki, dokumentacija, pa spet sestanki in usklajevanja. Nekaj zase, nekaj za moja mladiča, ki hodita na drugo šolo. Ja, letos že oba. Naša mladička je letos stopila skozi velika vrata učenosti, z veliko torbo in polna velikih pričakovanj. Upam, da se jo bo dolgo držalo tole navdušenje. Saj veste, tale naša moderna šola ni ravno v vseh pogledih prijazna do malčkov, sploh ko se od njih vsako leto vse več zahteva. Držim pesti za vse.


Ker je ustavrjanje še vedno moj ventil in ker sem v počitniškem času dobila še čisto svoj mali prostorček za ustvarjanje, je v preteklem tednu nastalo kar nekaj zanimivih dodatkov.




Počasa se bom lahko spet pokazala na kakšnem sejmu ročnih in unikatnih izdelkov. Tako boste lahko v živo videli ali celo pomerili kakšen moj izdelek.








Se vidimo :) . ♥

Komentarji

  1. Čudovito! Komaj čakam, da vidim kaj v živo. Srečno šolarjema :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave