MALO DRUGAČEN ZAČETEK ZIME/A LITTLE DIFFRENT START OF THE WINTER



Pravijo, da je pravi čas, da se zamisliš, umiriš, urediš sebe in svet okoli sebe. Pravijo, da bo zima taka, kot še nobena poprej. Pravijo, da mora biti hudo, da je potem lepše. Zakaj? Da znamo tisto lepo potem bolj ceniti? Mogoče. 

They say, that it is the right time to think, to calm down, to get ourselves on the right track. They say, that it's going to be a special winter, like never before. They say it has to be ruf first and than the better  times come. Why? So we can appriciate this times more? Maybe.


Včasih me je strah stvari,  ki jih ne poznam, ki jih ne znam predvidet. Včasih si želim biti ravnodušna. Včasih si želim živeti vsak dan posebej in ne cel teden v paketu. Vse gre prehitro. Ste se že vprašali, če ste naredili vse, kar ste do sedaj želeli narediti? Ste se zazrli nazaj in rekli, to je to. Tudi, če ni popolno.

Sometimes I'm scared of unknown. Sometimes I just want to be  careless. sometimes I want to live one day at the time and not the whole week in the package. Everything is going to fast. Have you ever ask yourselve, if you've done everything what you've wanted to do? Have you looked back and said, that's it. So what if it's not perfect.



Včasih enostavno paše it na morje. In ko morje spregovori...mogoče pa prihodnost le ni tako črna.

Sometimes just feels good to go to the seaside. And when the sea speaks... maybe our future is not so bad at all.

 ♥♥♥.............................................................................................................................♥♥♥

P.S.: Prosim tistih pet komentatork iz prejšnje objave, da mi pošlje svoje domače naslove, da lahko igro CRAFT IT FORWARD nadaljujemo. ♥

Komentarji

  1. Vse bolj skušam slediti temu, da je treba izkoristit vsak dan posebej, ampak je pri tem tempu res težko. Če ne druga, poskušam svoj prosti čas izkoristiti čim bolj po svojih željah. Občutek, da sem v življenju na pravi poti je tisti, ki me vodi in zakar imam kar najmanj obžalovanj za nazaj. Vsekakor je še veliko stvari, ki sem jih želela narediti pa jih še nisem, ampak za to mi ni žal. Tudi za njih bo prišel pravi čas. Verjamem, da prihodnost ni črna in da ima vsak od nas v rokah barvice in čopič, da jo pobarva :) Ti s svojimi Srečnolonicami to zagotovo že počneš. Lepo bodi in uživajte v zimskih radostih ta vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohhhh morje. Jaz ga že zelo pogrešam. Lepo, da ste se odpravili tja in uživali. :*

    OdgovoriIzbriši
  3. How Nice..very beautiful pictures as well :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Morje! Tolikokrat si hočem reči, da akomaj čakam morja, potem pa se spomnim, da je treba uživat in živet sleherni dan, posebej to moje leto, ki bo že tako prehitro minilo... Ko bo enkrat morje, bo hitro prišla tudi služba. Zato bom uživala tudi v zimi in mrazu;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je potrebno živeti vsak dan posebej in polno. Se trudim, uspeva pa mi ne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Blagor. Tudi jaz potrebujem en velik 'time-out'. Ta tempo je vsekakor preveč. Je vredno?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave