Kaj počnem med vikendi 2. del/ What do I do on weekends part 2






Torta ni moj izdelek, tudi otroci niso. Jih je pa fajn slikat :))

I haven't made the cake and this kids are not mine. But still it's so much fun to take photos of them.:))



Lep začetek tedna vsem. 
Upam, da ste tudi vi preživeli fantastičen vikend, tako kot jaz. Končno sem nekatere virtualne obraze sestavila v žive osebe. Občutek je fenomenalen, energija je obarvana v tople barve. In nekaj še povem vsem tistim, ki vam tega še ni uspelo. Ko imaš živo osebo pred seboj imaš občutek, da se poznaš že vsaj 10 let in da imaš neskončno skupnih stvari. Čudovito!
Park v Celju je včeraj prekipeval od pozitivne energije. Ni mi žal, da sem zbrala pogum in šla.
Nekaj mojih Srečnolonic je dobilo nov domek, kjer bodo trosile pikasto srečo, sama pa sem domov prinesla nekaj zakladkov izpod rok čudovitih oseb, ki vam jih drugič pokažem.  
Samo za namig- danes sem šla v službo okrancljana s PIKO NA i. ♥ 

Objemček vsem.

 

Komentarji

  1. :-)ko najdem malo več kot 5 minut spišem objavo tudi jaz. Krasne fotke, mhmhm torta je zgleda slastno in jagoda... kar zagrabila bi jo in pohrustala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Superca. Res je kot praviš, ko vidiš te osebe v živo, je tako kot bi jih poznal že zelo dolgo. Tašni vikedni so krasni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi je žal, da se nisem udeležila, ampak istočasno na dveh koncih ne morem biti. Prideš kaj na naš konec? Se dogaja ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi je žal, da se nisem opogumila. Prihodnjič pa pridem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Those creations are simply luscious. Yum!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave