Babilonice, tetelonice.../ Grandbug, Antbug...


 Srečnolonice nastajajo.
Mimogrede še koga osrečijo, nasmejejo, pootročijo... Fajn je!

Luckybugs are on the way.
And by the way they make some people happy, smily, childish :))...It's great!


Ste tudi vi srečni?
Jaz sem. Mislim, da sem :)).





Komentarji

  1. Prekrasne su i preslatke, sve pohvale na kreativnosti!

    Pusa i lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne slike in zelo lepo narisane; take posebne srečnolonice :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooooo tud tele srečnolonice so fajne. Zelo so mi všeč. So mi polepšale dan! Hvala ti! :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Če že drugače nisem, pa sem vsekakor ko gledam te tvoje srečnolončnice. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  5. O jesam, i ja sam sretna :))
    Srećonoše su predobre i sviđaju mi se njihova imena ... jako.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii tamicene so mi všeč, ker se skrivajo za babico in mamico in teto in krasne so tudi gospe :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Res so čudovite! Prav lepo pašejo v te bele okvirčke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave