NOVI PROSTOČASNIK/NEW RELEASE OF THE MAGAZINE PROSTOČASNIK

Hitro na časopisne police pobrskat za novo številko Prostočasnika.
V tej številki najdete med drugimi tudi sledeče moje ideje:

Listnega škrata

Jesenske viseče okraske iz kovinske folije


Rožice iz storževih lusk


Pajki iz plutastih zamaškov in žice




Ustvarjalno jesen vam želim.

I wish you a creative Fall.♥

Komentarji

  1. iii kako so krasni, še najbolj pa mi je všeč pajek :-))
    Super ideje!

    OdgovoriIzbriši
  2. oo, cool, zelo dobro in originalno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koje izvrsne ideje!!! Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. stvarno imaš odlične ideje. a tako su jednostavne za napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako luštno. Definitvno se s punčkama lotim izdelovanja rožic☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuu kakšne krasne ideje...tožice iz storžev...iii nora ideja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Fletne in preproste ideje - ravno pravšnje za otroke :)
    Tudi meni so najbolj prisrčni pajki.
    Lepo in ustvarjalno jesen ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaa, odlične ideje!
    Kao biolog nisam mogla ne primjetiti da paucima nedostaju još dvije noge, ali kao kreativki baš su mi super ovakvi kakvi jesu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vsem za komentarje.

    Ej, Bubamara, hvala na primjetbi. Ja uvjek imam problema sa brojem noga kod kukaca :))).

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne ideje in tudi meni so najbolj simpatični pajki :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Je, kukci imaju 6 nogu, ali pauci ih imaju 8! Nemoj, molim te, napraviti neku pčelu sa 8 nogu i onda reći da sam ti ja tako rekla ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Radovi su ti sjajni, tek sad sam ih vidjela! Sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave